שחטאר תנחת בישראל ב-13:10, דנטיניו ייעדר

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק

סולומון וקבוצתו יגיעו ברביעי לארץ הקודש לקראת המשחק בבלומפילד מול מכבי ת"א (חמישי החל מ-21:55, ספורט1). אלופת אוקראינה שיתפה תמונה של הקשר עם צעיף משותף, כל השחקנים נמצאו שליליים לקורונה

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק צפויה לנחות מחר ב-13:10 בנתב"ג לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול מכבי ת"א בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (חמישי החל מ-21:55, ישיר בספורט1). בהתאם לפרוטוקול אופ"א, שחקני ואנשי אלופת אוקראינה ערכו היום (שלישי) בדיקות קורונה. בשעות הערב הגיעו התוצאות הרצויות – כולם יצאו שליליים והמסע של הקבוצה לישראל ייערך כמתוכנן.

אחרי ה-0:0 המאכזב במשחק החזרה לליגה האוקראינית, קבוצתו של מנור סולומון תקווה להשיג תוצאה טובה בישראל לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא. בינתיים, סולומון, שמשפחתו ידועה כאוהדת של מכבי, העלה לעמוד אינסטגרם תמונה בשלג עם צעיף משותף של שחטאר דונייצק ומכבי ת"א, כשאלופת אוקראינה מיהרה לשתף גם היא את התמונה ברשתות החברתיות השונות.

שחטאר ערכה היום אימון בן 40 דקות ואסיפת וידאו, במהלכה הצוות המקצועי ניתח את משחקיה של מכבי תל אביב והציג מספר דגשים בפני השחקנים. מבחינה מקצועית, לרשותו של המאמן לואיס קסטרו יעמוד סגל כמעט מלא, כשמי שימשיך להיעדר הוא הברזילאי הוותיק דנטיניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי