בחמישי: יונייטד תפגוש את סוסיאדד, רפאלוב ודאבור יכבשו שוב?

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Chloe Knott - Danehouse/Getty Images

שלב 32 האחרונות בליגה האירופית יוצא לדרך: ללא קבאני ומקטומיניי, לשדים האדומים צפוי קרב קשה מול הבאסקים. חלוץ הופנהיים יפתח נגד מולדה ויקווה להבקיע, כמו גם הכוכב של אנטוורפן שיתמודד מול ריינג'רס

(גודל טקסט)

הליגה האירופית תחזור מחר (חמישי) עם שלב 32 האחרונות, אשר ייפתח במספר מוקדים באירופה ויזמן מספר משחקים מסקרנים במיוחד. מנצ'סטר יונייטד תפגוש את ריאל סוסיאדד לקרב אמיתי, כאשר במקביל מואנס דאבור וליאור רפאלוב ינסו להוביל את קבוצתם לניצחונות יקרים. טוטנהאם תנסה לצאת לדרך חדשה נגד וולפסברגר ומילאן תתמודד מול הכוכב האדום.

ריאל סוסיאדד – מנצ'סטר יונייטד (19:45, ישיר בספורט2)

בשל מגבלות הקורונה בספרד והאיסור על כניסת זרים, ריאל סוסיאדד נאלצה לנדוד מאצטדיונה הביתי ותארח מחר את מנצ'סטר יונייטד במגרש הביתי של יובנטוס, אשר נמצא בטורינו שבצפון איטליה. "זו כנראה ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל" סיפר אולה גונאר סולשיאר לפני המשחק. "סוסיאדד זו קבוצה נהדרת, שיכולה לסיים את העונה הזו עם המקום בליגת האלופות. נהיה חייבים לשחק ברמה גבוהה כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

לגבי הסגל שלו, המאמן עדכן שאדינסון קבאני וסקוט מקטומיניי סובלים מפציעות שרירים קלות ולכן לא טסו עם הקבוצה לאיטליה. מי שכן הצטרף למסע הוא אמאד דיאלו, שחקן הכנף בן ה-18 שנרכש מאטאלאנטה ומככב בימים אלו בקבוצת המילואים של השדים האדומים. הכישרון מחוף השנהב צפוי לערוך בכורה בקבוצה הבוגרת של יונייטד. מן העבר השני, דויד סילבה, שניצח מספר בקריירה את היריבה מאנגליה, עתיד לפתוח בהרכב של הבאסקים, לצד אלכסנדר איסאק המוכשר ועדנאן ינוזאי, שגדל במנצ'סטר יונייטד ושיחק ולבש את המדים האדומים בתחילת הקריירה שלו.

סילבה. אגדת מנצ'סטר סיטי פוגש שוב את יונייטד | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מולדה – הופנהיים (21:50, ישיר בספורט4, על גבי 'חגיגה אירופית')

אחרי תקופה לא קצרה בה הוא הפך לשחקן ספסל בקבוצתו, למואנס דאבור יש הזדמנות גדולה מחר לחזור לבמה שהוא הכי אוהב – הליגה האירופית. הישראלי חזר לאחרונה לעניינים כאשר החליף בהרכב של סבסטיאן הנס את אנדריי קראמריץ' הפצוע ומצא את הרשת ופתיחת המשחק נגד דורטמונד, אשר הסתיים ב-2:2 חשוב עבור הופנהיים. החלוץ, שכבש 22 שערים במפעל, יתארח אצל סגנית אלופת נורבגיה שנמצאת בימים אלו בפגרה ולא רשמה משחק רשמי בחודשיים האחרונים.

מואנס דאבור | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

וולפסברגר – טוטנהאם (19:45, ישיר בספורט4, על גבי 'חגיגה אירופית')

טוטנהאם נמצאת בעיצומו של משבר. לאחר שהיו מבין המועמדים לזכייה באליפות אנגליה, התרנגולים רשמו חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלהם, כולל הדחה מהגביע אחרי 5:4 סוער נגד אברטון ותבוסה נגד מנצ'סטר סיטי. המנג'ר ז'וזה מוריניו יודע היטב כי לסיים את העונה בליגה עם הכרטיס לליגת האלופות תהיה משימה קשה מאוד, אך לשמחתו הוא יכול לעשות את זה עם זכייה בליגה האירופית, שכן הקבוצה שלו מסומנת בתור אחת הזוכות האפשריות.

הפורטוגלי כבר עשה את זה בעבר כאשר זכה במפעל עם מנצ'סטר יונייטד ופורטו. מחר הוא עתיד לפגוש את וולפסברגר האוסטרית של אליאל פרץ, אשר נמצא בספק להתמודדות בשל פציעה. בצד האנגלי, הארי קיין ויונג מין סונג צפויים לפתוח ב"פושקאש ארנה" שבבודפשט, שנבחר לארח את המשחק בגלל איסור הכנסת הזרים לאוסטריה בשל העלייה בתחלואה במדינה. גם גארת' בייל עשוי לקבל את חולצת ההרכב ממוריניו.

קיין חוגג עם סון. הצמד יחגוג גם נגד וולפסברגר? | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

אנטוורפן – ריינג'רס (21:55, ישיר בספורט3)

מבין המשחקים האטרקטיביים ביותר של שלב 32 האחרונות. מצד אחד, אנטוורפן של ליאור רפאלוב, אשר הצליחה לנצח העונה את טוטנהאם בזכות שער של הישראלי, ומנגד תתייצב ריינג'רס של סטיבן ג'רארד, הקבוצה שדוהרת לאליפות סקוטלנד והפסידה משחק אחד בלבד מאז תחילת חודש אוגוסט. רפאלוב בן ה-34 יוביל את חוליית ההתקפה של קבוצתו וינסה לעשות שוב את ההבדל נגד קבוצה מהאי הבריטי. דידייה לאמקל זה ודיומרסי אמבוקאני ייעדרו בחוד של הבלגים, ג'רארד יחסר חמישה שחקנים צעירים אשר הפרו את הנחיות הקורונה.

רפאלוב נגד בייל וטוטנהאם. הישראלי ינסה להפתיע גם את ריינג'רס | Julian Finney/Getty Images

הכוכב האדום – מילאן (19:45, ישיר בספורט4, על גבי 'חגיגה אירופית')

בזמן שהיא חזק במאבק על אליפות איטליה, מילאן תגיע מחר לאצטדיון "ראייקו מיטיץ'" שבבלגרד, מגרש שידע לא מעט ניצחונות גדולים של הכוכב האדום במסגרת ליגת האלופות. העונה, הסרבים לא ספגו במשך שלושה משחקים רצופים בבית במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית ומחר יגיע לשם זלאטן איברהימוביץ', אשר מציג עונה נפלאה גם בגיל 39. הרוסונרי הפסידו רק ביום שבת האחרון בסרייה A כאשר הופתעו נגד ספציה ונראה שהם ירצו לחזור מהר למסלול הניצחונות על אדמת סרביה.

איברהימוביץ'. הכוכב של מילאן ינסה לקחת אותה לשלב הבא | Emilio Andreoli/Getty Images

משחקים נוספים

דינאמו קייב – קלאב ברוז' (17:00)
בראגה – רומא (19:55)
סלביה פראג – לסטר (19:55)
יאנג בויז – באייר לברקוזן (19:55)
בנפיקה – ארסנל (22:00)
גרנאדה – נאפולי (22:00)
ליל – אייאקס (22:00)
זלצבורג – ויאריאל (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי