מתקרב לפלקאו: דאבור כבש צמד ובישל, הופנהיים סיימה ב-3:3 נגד מולדה

הישראלי רשם ציין דרך מרשים עם שערו ה-24 בליגה האירופית, רחוק שישה בלבד מהכובש הבכיר פלקאו, אך גם החמיץ פנדל במחצית שנייה, בה קבוצתו איבדה יתרון כפול תוך ארבע דקות ולא הצליחה לנצח את מולדה הנורבגית

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

הליגה האירופית חזרה הערב (חמישי) במספר מגרשים באירופה, ובמוקד נמצא מואנס דאבור, אשר סיים עם הופנהיים ב-3:3 נגד מולדה הנורבגית, במשחק שנערך על אדמת ספרד בשל מגבלות הקורונה.

נראה שדאבור פשוט ממשיך בשלו בליגה האירופית. החלוץ שחזר להרכב של הופנהיים כבש ביום שבת האחרון נגד דורטמונד, והערב הוא שוב מצא את הרשת, כאשר השלים צמד נגד מולדה, והעלה את מאזנו ל-24 שערים במפעל היוקרתי של אירופה.

השער הראשון של הישראלי הובקע כבר בדקה השמינית של המשחק כאשר מיאט גצ'ינוביץ' הוציא כדור רוחב, דאבור זינק לעבר הכדור ונגח לרשת. לאחר בדיקת VAR ארוכה, השופטת סטפני פרפרט אישרה את השער. בדקה ה-28 כבר לא הייתה שום בעיה – המגן פאבל קדראבק הרים כדור נהדר לעבר מרכז הרחבה, דאבור עלה נהדר ונגח בפעם השנייה לרשת של מולדה.

דאבור חוגג. צמד ובישול לישראלי | Johannes Simon/Getty Images

במהלך תוספת הזמן של המחצית הראשונה דאבור שוב היה מעורב בשער, הפעם כשהוא המבשל וסידר לכריסטוף באומגרטנר את ה-1:3 של הופנהיים. במהלך החצי השני דאבור היה קרוב פעמיים לשלושער במשחק – בדקה ה-55 שער שלו נפסל עקב נבדל במהלך ובדקה ה-63 הוא בעט פנדל שנהדף על ידי השוער אנדראס לינדה.

החמצת הפנדל של דאבור התבררה כדרמטית במיוחד עבור הופנהיים. שבע דקות בלבד לאחר מכן הגרמנים הוציאו כדור שני מהרשת לאחר שאריק אנדרסן החזיר את מולדה לתמונה. בדקה ה-74 המארחת שוב חגגה במשחק לאחר טעות בהגנה של הופנהיים, אשר הובילה לשער של דויד פופאנה בן ה-18.

כעת, דאבור נמצא במקום השלישי ורחוק שבעה שערים מהכובש הבכיר ביותר בתולדות המפעל, רדאמל פלקאו הקולומביאני, שהבקיע 30 שערים בליגה האירופית. אריץ אדוריס הספרדי, שפרש לאחרונה, מדורג במקום השני עם 26 שערים.

דאבור מאוכזב לאחר הפנדל שהחמיץ | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי