סולומון: "המשפחה שלי אוהדת מכבי ת"א, אבל הם היו בעד שחטאר"

כוכב נבחרת ישראל דיבר אחרי ה-0:2 של אלופת אוקראינה על הצהובים: "מכבי הראתה שהיא מאוד חזקה. העונה הבאה? היעד הבא עוד יגיע". ואן לוון: "יכולנו להשוות. לא נוותר על הגומלין"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם הפסידה הערב (חמישי) 2:0 לשחטאר דונייצק ומנור סולומון במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של האחרונות של הליגה האירופית, אך בהחלט יצאה עם מחמאות אחרי הופעה לא רעה בכלל. הצהובים הצליחו להקשות על אלופת אוקראינה, שניצחה העונה פעמיים את ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות, ובסוף האיכות ניצחה.

סולומון, שלראשונה מאז עבר לשחטאר פגש יריבה ישראלית, פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-73 ואמר בסיום: "היה מוזר מאוד. התרגשתי להגיע לכאן, כיף גדול להגיע לארץ. בשבילי זה הכי כיף בעולם להיות כאן, עם השפה שלי ומזג האוויר, למרות שהוא היה סוער בימים האחרונים. כיף לדבר עברית. מאוד התרגשתי גם היום במשחק ובסך הכל אני שמח מהתוצאה".

האם משפחתו הייתה חצויה הערב, שכן חלקה אוהדת מכבי ת"א: "המשפחה שלי מצד אמא – כולם שרופים של מכבי והיו מנויים לפני הקורונה, אבל אני חושב שבמשחק הזה הם העדיפו את שחטאר, ובמיוחד ההורים שלי. אני חושב שגם הם שמחים על התוצאה".

מנור סולומון | דני מרון

האם ההתמודדות נסגרה: "אי אפשר להגיד שאנחנו בשלב הבא. מכבי ת"א הראתה שהיא מאוד חזקה. אמנם שלטנו והגענו ליותר הזדמנויות, אך מכבי הראתה שהיא יודעת להזיז את הכדור ולשמור טוב. עדיין כלום לא סגור, נגיע למשחק הבא כדי לעבור וננסה לעשות את זה".

איפה הוא ישחק בעונה הבאה: "עדיין מוקדם לדבר, רק עכשיו חזרנו מפגרת החורף ובחודש ינואר זה לא קרה. רציתי להמשיך בשחטאר ולסיים כאן את העונה. טוב לי פה ואני נהנה. כפי שראיתם היום, אני משחק בקבוצה מצוינת עם שחקנים מאוד מוכשרים. אני כל יום לומד וכל יום משתפר. היעד הבא עוד יגיע, השאלה מתי".

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי ת"א, סיכם: "ידענו שזה יהיה משחק קשה. ניסינו להישאר מאורגנים לאורך כל המשחק ולא לספוג. במחצית הראשונה הגענו למצב אחד או שניים והיינו צריכים להיות יותר מדויקים. אחרי שספגנו את השער הראשון המשכנו להאמין ונשארנו מאורגנים במשחק שלנו".

פטריק ואן לוון | דני מרון

האם הוא מרגיש שהקבוצה יכלה לעשות יותר במשחק הזה: "הגענו למצבים, כולל הנגיחה של לואיס הרננדס לקראת הסיום, ויכולנו להשוות, אבל זה היה קשה מאוד למנוע מהם את כיבוש השער השני".

האם מכבי ת"א תילחם בגומלין או שתוותר מראש ותתרכז בליגה: "לא נוותר בגלל התוצאה או בגלל התנאים. ננסה לשחק את הכדורגל שלנו כדי להציג הופעה טובה".

איך היה מבחינתו לפגוש חברים מהעבר משחטאר: "הם לא חברים מהעבר, אני עדיין בקשר איתם, וזה תמיד נחמד לפגוש חברים מהכדורגל".

לקראת הפועל באר שבע ביום ראשון בגביע המדינה: "יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות את העבודה ואנחנו מאמינים בהם".

איתן טיבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי