Sport1 Banner

ברונו פרננדס: "ננסה לזכות בליגה האירופית, זו אחת המטרות"

לאחר ה-0:4 בטורינו על ריאל סוסיאדד, אמר גיבור הניצחון: "אני תמיד רוצה להבקיע ולבשל לחברים שלי". ציון דרך מרשים לראשפורד וסולשיאר התייחס לבכורה של דיאלו

(גודל טקסט)

אולה גונאר סולשיאר חשש ככל הנראה לפני המפגש נגד ריאל סוסיאדד. המשחק אמנם התקיים באליאנץ ארנה של יובנטוס ולא בספרד, אבל במשחק החוץ נגד הבאסקים הוא עלה בהרכב כמעט הכי חזק שלו. זה השתלם לו בגדול עם 0:4 מוחץ לקראת הגומלין, כשמעל כולם שוב ניצב מי אם לא ברונו פרננדס.

ביום ראשון מנצ'סטר יונייטד אכזבה קשות כשסיימה רק ב-1:1 נגד ווסט ברומיץ', משער של פרננדס כמובן, אבל אתמול היא השכילה לשמור על שער נקי ונהנתה מצמד של הפורטוגלי, שער של מרקוס ראשפורד וגם דניאל ג'יימס התכבד בשער האחרון במשחק בתוספת הזמן ונראה כי כעת הגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד.

ברונו רשם אתמול משחק כמעט מושלם: הוא סיים עם 100 אחוזי הצלחה בדריבל, יצר שלושה מצבים מהם שניים הוגדרו כ"מצבים גדולים", כל שלוש הבעיטות שלו היו למסגרת והוא כמובן הבקיע פעמיים. מרקוס ראשפורד, שכבש ומיד הוחלף, הגיע לשבעה שערים העונה בליגה האירופית וזה הכי הרבה ששחקן אנגלי הבקיע במסגרת אירופית (לא כולל מוקדמות) מאז בובי צ'רלטון, שכבש שמונה שערים ב-1964/5.

בסיום אמר ברונו פרננדס: "כמובן שהתוצאה טובה. כל מה שחשוב בכדורגל זה לנצח והיום הכל עבד כמו שצריך. עוד מצפה לנו משחק קשה בגומלין, אבל אנחנו יודעים שקבוצה כמו ריאל סוסיאדד יכולה למחוק את היתרון שלנו. אנחנו יודעים שלא נראינו טוב בכמה משחקים לאחרונה, אבל 0:4 זו תוצאה טובה".

ברונו פרננדס | Jonathan Moscrop/Getty Images

פרננדס גם נשאל על המטרות האישיות והקבוצתיות והצהיר: "אני תמיד רוצה להבקיע שערים וכמובן גם לבשל שערים לחברים שלי. זה התפקיד שלי, אבל הכי חשוב זה שננצח ונזכה בתארים. היינו בליגת האלופות והגענו לשם כדי לזכות במפעל, אבל לצערנו אנחנו כבר לא שם וכעת אנחנו ננסה לזכות בליגה האירופית".

אגב, הופעת בכורה רשם אתמול במדי השדים האדומים הקשר הצעיר אמאד דיאלו, שהגיע בינואר מאטאלנטה תמורת כ-40 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-18 נכנס רק בדקה ה-82, אבל הצליח לעבור שחקן שלוש פעמים וזה יותר מכל שחקן אחר במחצית השנייה – כל זאת כאמור בשמונה דקות על הדשא.

סולשיאר אמר על הופעת הכורה של דיאלו הצעיר: "ככל שהזמן עובר, הוא יותר קרוב לקבל קרדיט בכל הנוגע לדקות משחק וזו גם הסיבה שהחלטנו לתת לו ליהנות מ-10 דקות ראשונות במנצ'סטר יונייטד ביתרון 0:3. הבקענו שערים היום ושיחקנו כדורגל טוב, זה ניצחון מוצדק שלנו גם אם לא הגיעו לנו ארבעה שערים".

אמאד דיאלו | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי