יונייטד פירקה את סוסיאדד, 3:4 פסיכי ליאנג בויז על לברקוזן

שלב 32 הגדולות בליגה האירופית: השדים האדומים פירקו 0:4 את הבאסקים, צמד אדיר לפרננדס. הקבוצה של פטר בוס חזרה מפיגור 3:0 במחצית, אך הפסידה בתום דרמה ענקית. 2:2 כואב למילאן מול הכוכב האדום, לסטר אכזבה

(גודל טקסט)

סיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית, שלב 32 האחרונות, יצא הערב (חמישי) לדרך, כאשר משחקי הגומלין יתקיימו בחמישי הבא. במוקד, מנצ'סטר יונייטד רשמה 0:4 מרשים על ריאל סוסיאדד. כמו כן, לברקוזן חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול יאנג בויז, אך לבסוף הפסידה 4:3 במשחק פשוט משוגע. מילאן רשמה 2:2 דרמטי וכואב מול הכוכב האדום, לסטר אכזבה עם 0:0 מול סלביה פראג, רומא ניצחה 0:2 את בראגה. במשחק המוקדם, דינמו קייב וקלאב ברוז' נפרדו ב-1:1. דינגמו זאגרב גברה 2:3 על קרסנודאר. במקביל, טוטנהאם הביסה 1:4 את וולפסברגר בזכות מופע של גארת' בייל, וערן זהבי כיכב עם צמד, אך פ.ס.וו איינדהובן נכנעו 4:2 לאולימפיאקוס.

ריאל סוסיאדד – מנצ'סטר יונייטד 4:0

חגיגה של השדים האדומים. הם קיבלו הגרלה קשה מאוד בדמות הבאסקים, אך עם נוקאאוט אדיר בספרד כבר נמצאים עם רגל וחצי בשמינית גמר. החגיגה החלה בדקה ה-27 עם שער של ברונו פרננדס, שקיבל בישול ממרכוס ראשפורד, ניצל אי הבנה בין השוער לבלם וגלגל בקלות את הכדור לרשת. בדקה ה-57 הפורטוגלי הנפלא השלים צמד, כאשר נותר במצב של אחד על אחד מול השוער וסיפק סיומת מצוינת.

תחילה השער נפסל בטענה לנבדל, אך לאחר בדיקת VAR החליט השופט בצדק לאשר את השער השני של פרננדס. בדקה ה-65 יונייטד יצאה למתפרצת פשוט מושלמת. השוער דין הנרדסון מסר עם הירד לפרד, ששלח כדור ארוך על הקרקע לעבר ראשפורד, אשר חדר לרחבה וסיים בצורה מעולה עם כדור ברשת. דניאל ג'יימס כבש את הרביעי בדקה ה-90.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

יאנג בויז – לברקוזן 3:4

פשוט משחק משוגע. אלופת שווייץ הדהימה פעם אחר פעם, הובילה 0:3, וחניכיו של פטר בוס ביצעו קאמבק מופלא ל-3:3. זה ממש לא הסתיים כן, והמארחת הצליחה לרשום ניצחון במתום התמודדות מטורפת. כבר בדקה השלישית כריסטיאן פאסנאכט העלה את יאנג בויז ח-0:1, וטוסון סיבאטצ'ו קבע 0:2 בדקה ה-19. משאק אליה קבע 0:3 בדקה ה-44 והשלים מחצית מדהימה עבור השווייצרים.

בדקה ה-49 פטריק שיק עזר ללברקוזן לצמק, והשלים צמד ופתיחה מטורף למחצית השנייה בדקה ה-52, כאשר כבש וקבע 3:2. מוסא דיאבי השווה ל-3:3 בדקה ה-68 ואורחים הרגישו שהם יכולים לעשות משהו גדול ולהפוך את התוצאה. אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד, ויאנג בויז השיגה ניצחון עצום עם שער סופר דרמטי בדקה ה-89, כאשר סיבאטצ'ו השלים צמד אולי אולי בדרך להפתעה גדולה גם בגומלין.

שחקני יאנג בויז חוגגים | Marcio Machado/Eurasia Sport Images/Getty Images

הכוכב האדום – מילאן 2:2

הרוסנרי שאיבדו בתחילת השבוע את מקומם בפסגת הליגה האיטלקית, השיגו תוצאה די טובה באדמת סרביה אך גם הפעם לא הרשימו. תיאו הרננדס כבש ראשון בדקה ה-12, אך שערו נפסל לאחר בדיקה ב-VAR בטענה לנגיעת יד, ומילאן המתינה עד לדקה ה-41 לגול  המיוחל עם כיבוש עצמי אומלל של רדובן פנקוב. הסרבים מצאו את השוויון בדקה ה-52 לאחר פנדל מדויק של גואלור קנגה, אך הרננדס החזיר את היתרון עם פנדל משלו (61). מילאן רודיץ' הותיר את המארחת ב-10 החל מהדקה ה-77 והיה נראה שהאיטלקים מתקרבים לניצחון, אולם דווקא כובש השער העצמי פנקוב, קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

שחקני מילאן חוגגים | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP via Getty Images

דינמו קייב – קלאב ברוז' 1:1

רק בתחילת העונה הקודמת שתי הקבוצות התמודדו במסגרת מוקדמות ליגת האלופות בשני מפגשים (0:1 לברוז' בראשון, 3:3 בגומלין), וכעת הגורל זימן להם קרב נוסף. הבלגים השיגו תוצאה טובה במשחק החוץ, לא נכנעו וכבשו שער, כך שגם 0:0 במשחק הגומלין יעלה אותם לשמינית הגמר. האוקראינים עלו ליתרון בדקה ה-63 משער פשוט ענק של ויטלי בויאלסקי, שהשתלט על כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה מסובבת אל בין החיבורים. ארבע דקות בלבד לאחר מכן, קרן של ברוז' הוגבהה לרחבה, ברנדון מכלה נגח מצוין לרשת וקבע את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות

סלביה פראג – לסטר 0:0
בראגה – רומא 2:0
קרסנודאר – דינמו זאגרב 3:2

הכדור של ויטלי בויאלסקי בדרך לחיבורים | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי