גאטוסו רטן: "מה הטעם להעפיל אם אין לנו אף שחקן שיכול לשחק?"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Quality Sport Images / Contributor

נאפולי החבולה הפסידה בסגל חסר 2:0 לגרנאדה וסיבכה את עצמה לקראת הגומלין. המאמן חסר אונים: "כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לספור כמה שחקנים נשארו לנו". וגם: כושרו של אוסימן והבעיה המנטלית

קבוצות: נאפולי גרנאדה
(גודל טקסט)

בסגל חסר במיוחד, נאפולי הובכה אמש (חמישי) עם 2:0 בחוץ מול גרנאדה שהעניק לספרדים מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין שייערך בארץ המגף. הקבוצה מדרום איטליה הגיעה לספרד אחרי ניצחון גדול על יובנטוס בסרייה א', אך ספגה שני שערים מהירים, לא הצליח לחזור למשחק למרות שליטה מוחלטת ורשמה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

"מה הטעם להעפיל אם אין לנו אף שחקן שיכול לשחק?", רטן בסיום המאמן ג'נארו גאטוסו שמעמדו בנאפולי ממשיך להתערער. "אין טעם לדבר עכשיו ע סיכויים לעלות לשמינית הגמר. אנחנו צריכים להיות מדויקים יותר מול השער, כי יצרנו מצבי הבקעה ואני חושב שהגיע לנו יותר. העדיפות המרכזית שלנון עכשיו היא להכשיר כמה שיותר פצועים למשחק הגומלין בשבוע הבא".

אם לא די ברשימת הנעדרים הארוכה, גאטוסו נאלץ להחליף במחצית גם את החלוץ מתאו פוליטאנו. "איבדנו גם אותו", אמר המאמן בייאוש, "כל מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו זה לספור כמה שחקנים נשארו לנו ואז נראה. חסרים לנו עשרה או 11 שחקנים. לפוליטאנו יש בעיה בצלעות, הוא לא מצליח לנשום כמו שצריך. אני לא יכול לשבת ולבכות על המצב, אצטרך למצוא פתרונות".

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Quality Sport Images / Contributor

על החלוץ ויקטור אוסימן שחזר לאחרונה מפציעה ולא נכנס לקצב: "אוסימן היה בחוץ הרבה זמן, הוא עדיין משחק עם בעיה בכתף והוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז. הוא צריך למצוא עקביות וחדות כדי לשחק שוב את המשחק שלו ולהבקיע שערים כמו שהוא יודע ורגיל".

גאוטסו סיכם את המשחק עצמו: "אין דבר כזה 'גורל' או 'נועד לקרות' בכדורגל, יש טעויות. עשינו טעויות והיינו מטומטמים שספגנו שערים כאלה ושילמנו עליהם מחיר כבד. אני חושב שהקבוצה הזו הגיעה לכאן ועשתה את המקסימום שהיא הייתה מסוגלת נכון לרגע זה ולסיטואציה הנוכחית".

על כך שנאפולי נקלעה לפיגור 12 פעמים העונה, אך הצליח לחזור למשחק רק בשלושה מקרים: "בעיה של אופי ונחישות? זה אפשרי. אמרתי לאליף אלמאס שהוא עשה כמה טעויות ונכנס לדיכאון. בכדורגל, אתה צריך לשכוח ולהמשיך הלאה, לא לשבת ולהרהר בשגיאה. זה פן שהקבוצה צריכה להשתפר בו, בוודאי".

פביאן רואיס מתוסכל
פביאן רואיס מתוסכל | NurPhoto / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי