שער ובישול לבייל ב-1:4 של טוטנהאם, 0:2 לגרנאדה על נאפולי

הוולשי סתם פיות בניצחון על וולפסברגר, הספרדים סיבכו את גאטוסו לפני הגומלין. ארסנל ובנפיקה נפרדו בתיקו 1:1, מהפך דרמטי לאייאקס על ליל וזלצבורג הפסידה 2:0 לויאריאל

(גודל טקסט)

שלב 32 הגדולות בליגה האירופית נפתח בסערה. במקביל לצמד של ערן זהבי נגד אולימפיאקוס, והמופע של ברונו פרננדש בניצחון של יונייטד על ריאל סוסידאד, ז'וזה מוריניו וטוטנהאם הביסו בבודפשט את וולפסברגר, קבוצתו של אליאל פרץ. לאחר מכן, ארסנל ובנפיקה נפרדו בתיקו 1:1, אייאקס ניצחה 1:2 בזכות מהפך אדיר נגד ליל, גרנאדה היממה 0:2 את נאפולי וזלצבורג הפסידה 2:0 לויאריאל.

וולפסברגר – טוטנהאם 4:1

יונג מין סון, גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

ז'וזה מוריניו טוטנהאם פגשו בבודפשט את וולפסברגר, קבוצתו של אליאל פרץ והאקסית של שון וייסמן, למשחק הראשון במסגרת שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, ומי שגנב את ההצגה היה לא אחר מאשר גארת' בייל, אחד הכדורגלנים המבוקרים ביותר באנגליה בתקשורת האחרונה. המופע של הוולשי הגיע על צל היחסים המתוחים עם מאמנו 'המיוחד', ז'וזה מוריניו, אך הגיע נגד יריבה חלשה יחסית ממרכז הטבלה בליגה האוסטרית הבכירה. הקבוצה מלונדון הייתה פייבוריטית ושלטה במשחק מהדקה הראשונה ועד שריקת הסיום, והשיגה תוצאה חשובה לקראת הגומלין בשבוע הבא.

בדקה ה-13, בייל מצא את יונג מין סון ברחבה עם הרמה נהדרת, הדרום קוריאני התגנב בערמומית לרחבה, נגח את הכדור לפינה השמאלית התחתונה וכבש את הראשון. 0:1 לטוטנהאם. בדקה ה-28, מאט דוהרטי האירי מצא את בייל עם מסירה נהדרת. הוולשי השתלט על הכדור ברחבה ושלח פצצה לפינה השמאלית, שפגעה בקורה ונכנסה לרשת. 0:2 לטוטנהאם. הבליץ של טוטנהאם נמשך, ובדקה ה-34, מבצע אדיר של לוקאס מורה סגר את הסיפור בדרך ל-0:3 לטוטנהאם במחצית!

במחצית השנייה, וורניצניג צימק ל-3:1 עם פנדל נפלא שלא השאיר סיכוי להוגו לוריס, אך בדקה ה-88, רגע לפני שריקת הסיום, קרלוס ויניסיוס סגר את הסיפור והעלה את טוטנהאם ל-1:4 לאחר בישול נהדר של אריק לאמלה.

ליל – אייאקס 2:1

במשך 87 דקות, ליל הייתה בדרך הבטוחה לניצחון ביתי יקר בהתמודדות נגד אייאקס, אך האופי של אלופת הולנד התגלה בדקות הסיום. אחרי 72 דקות רגועות, טימותי וואה ניצל טעות ענקית בהגנה של אייאקס והעניק לצרפתים 0:1 בניגוד למהלך המשחק. אך בדקה ה-87, לאחר החלטה מפוקפקת של ה-VAR, אייאקס קיבלה פנדל, דושאן טאדיץ' ניגש לנקודה הלבנה ובבעיטה מושלמת קבע שוויון. 1:1. וזה עדיין לא נגמר, כי שתי דקות לאחר מכן, בישול אדיר של קלאסן לברוביי, הוביל את אייאקס למהפך סופר דרמטי בדקה ה-89 ולניצחון חוץ אדיר לפני הגומלין באמסטרדם. 1:2 לאייאקס בסיום!

גרנאדה – נאפולי 0:2

אחרי ניצחון גדול על יובנטוס, נאפולי חזרה לסורה ורשמה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, כשנכנעה 2:0 לגרנאדה בספרד. הספרדים פתחו את המחצית הראשונה בסערה, קנדי הכניס כדור קשתי מושלם לרחבה ומצא את הררה, שהקדים את השומר ונגח את הכדור לרשת. 0:1 גרנאדה. שתי דקות לאחר מכן, מבשל השער הראשון, קנדי, קיבל כדור עומק אחרי התקפה מתפרצת מדהימה, השתלט על הכדור ועם הרבה קור רוח שלח בעיטה מדויקת לרשת. 0:2 לגרנאדה!

החבורה של גאטוסו שלטה לאחר מכן במשחק באופן מוחלט אך לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים ובעיקר נראתה מתוסכלת מאוד על הדשא, בידיעה שתצטרך להציג ערב מושלם בשבוע הבא באיטליה כדי לעלות לשמינית הגמר. 2:0 לגרנאדה בסיום.

ארסנל – בנפיקה 1:1

זלצבורג – ויאריאל 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי