חמישי בספורט3: זהבי ופ.ס.וו במשחק של להיות או לחדול

קבוצתו של הישראלי תנסה למחוק פיגור 4:2 מהמשחק הראשון מול אולימפיאקוס ביוון על מנת להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית. גצה צפוי לפתוח לצד מאלן והישראלי, משחק ההגנה שוב יטרוף את הקלפים?

(גודל טקסט)

מעודדת מהקאמבק מול ויטסה בתחילת השבוע, פ.ס.וו איינדהובן תארח מחר (חמישי) את אולימפיאקוס למשחק של להיות או לחדול בגומלין שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט3). אחרי ה-4:2 ביוון בשבוע שעבר, משחק בו ערן זהבי כבש צמד כבר במחצית הראשונה, ההולנדים חייבים לכבוש לפחות פעמיים על מנת לשמור על סיכוי להעפיל.

זהבי נמצא בתקופה מצוינת. אחרי שהותיר לקבוצתו סיכוי להעפיל עם שערי חוץ יקרים באתונה, הישראלי הצטיין ב-1:3 על ויטסה של אלי דסה ובפ.ס.וו מאמינים שהחלוץ הוותיק יהיה משמעותי גם מחר ויתרום מניסיונו. לצדו בחלק הקדמי צפויים לפתוח מריו גצה שעלה מהספסל וניצח את המשחק מול הקבוצה מארנהיים עם צמד מאוחר וכן דוניל מאלן, שהציג יכולת טובה גם הוא.

פ.ס.וו יכולה לשאוב עידוד מכך שהיא כבשה בכל המשחקים שלה העונה ואילו אולימפיאקוס ספגה בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כך שניתן להניח שהיא תכבוש גם הפעם, אולם הקבוצה מאיידנהובן מודאגת בעיקר מהחלק האחורי, שהוציא לא פחות מ-29 כדורים מהרשת ב-23 משחקים בליגה ואילו בליגה האירופית מאזן הספיגות עומד על 11 בשבעת המשחקים האחרונים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן רוג'ר שמידט: "זו עובדה שאנחנו צריכים לנצח לפחות בשני שערים ואנחנו יודעים למה לצפות מהיריבה שלנו. אנחנו רוצים להראות מחר עד כמה אנחנו מחויבים, נילחם על כל המגרש במטרה להציג גם משחק טקטי איכותי. אנחנו יכולים לעלות שלב. אולימפיאקוס בשבוע שעבר הייתה קטלנית וכבשה כמעט מכל בעיטה, גם אם נספוג עלינו להישאר ממושמעים ולא לסטות מהדרך".

צפו בניצחון על ויטסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי