ג'רארד מחכה לרפאלוב: "רוצים להראות להם כמה קשה לשחק פה"

ריינג'רס תארח את אנטורפן (חמישי החל מ-19:45, ספורט3) ותנסה להשלים עלייה לשמינית גמר הליגה האירופית אחרי 3:4 אדיר בבלגיה. הישראלי יפתח, מאמן המארחת: "היינו בלתי ניתנים לעצירה עד כה"

(גודל טקסט)

משימה לא פשוטה ניצבת בפניו של ליאור רפאלוב, שיתארח מחר (חמישי) עם אנטוורפן אצל גלאזגו ריינג'רס (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3) וינסה לסייע לקבוצתו להפוך לראשונה העונה שמנצחת את החבורה סטיבן ג'רארד באצטדיון אייברוקס. כזכור, הסקוטים ניצחו 3:4 בבלגיה בתום משחק משוגע, כך שהישראלי וחבריו חייבים להבקיע לפחות פעמיים בסקוטלנד על מנת להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית. רפאלוב, שכבש ובישל פעמיים במשחק הראשון, ימשיך בהרכב. אגב, ההפסד האחרון של המארחת בכל המסגרות בבית נרשם אי שם לפני כמעט שנה, 3:1 מול לברקוזן.

"לא נמתין להם מאחור ונעשה הגנה", הבטיח המאמן ג'רארד במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו משחקים בבית שלנו ורוצים להראות כמה קשה לשחק באייברוקס. זה משחק חדש ושונה מזה שהיה בבלגיה ואנחנו רוצים לשפר את ההופעה שלנו מבחינה הגנתית. אנחנו צריכים להתמקד אך ורק בעצמנו. עלינו להיות קשוחים ומאורגנים – קבוצה כזו שקשה לשחק נגדה. המפתח מבחינתי זו הדרך בה נשחק מחר דווקא בזמן שהכדור לא יהיה ברגליים שלנו".

ג'רארד התייחס לעונה המדהימה של ריינג'רס, שפתחה פער אדיר של 18 נקודות מסלטיק ורחוקה שבע נקודות מזכייה באליפות סקוטלנד לראשונה מזה עשור: "למעט לילה גרון בסנט מירן בגביע הליגה, היינו בלתי ניתנים לעצירה והקרדיט מגיע לשחקנים ולצוות. אני גאה מאוד במצב שלנו גם בליגה וגם בליגה האירופית, אך הגישה שלי לא תשתנה עד שנשלים את המשימות שנותרו לנו".

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Rico Brouwer – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי