רפאלוב ביקר את חבריו לקבוצה אחרי ההפסד המטורף לריינג'רס

הישראלי להט עם שער ושני בישולים, אולם אנטוורפן ספגה פעמיים בדקות הסיום ונוצחה 4:3 על ידי חניכיו של סטיבי ג'י, שהשיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. הקשר: "מצפה מחבריי להופעה טובה יותר"

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

כמו ערן זהבי ומואנס דאבור, ליאור רפאלוב סיפק אמש (חמישי) הופעה ענקית שלא הספיקה לקבוצתו. כוכב אנטוורפן סיפק שער ושני בישולים וקבוצתו חזרה מפיגור ל-1:2 ו-2:3, אולם גלזאגו ריינג'רס הנפלאה של סטיבי ג'י כבשה שני שערים מאורחים ויצאה מבלגיה עם 3:4 אדיר ומקדמה משמעותית לקראת גומלין שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית בשבוע הבא.

שלוש שגיאות קשות בהגנת אנטוורפן הובילו לקאמבק המאוחר של ריינג'רס ורפאלוב המאוכזב נשעל על כך בסיום ואמר: "אני לא רוצה להאשים את חבריי לקבוצה, אבל אני כן מצפה מהם להופעה טובה יותר ממה שהראו היום. כדי להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית, כל אחד צריך להיות הכי טוב שהוא יכול ולמרבה הצער זה לא היה המקרה הפעם".

הכוכב הישראלי של אנטורפן המשיך: "כולם עשו כמיטב יכולתם ואנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. אנו מצפים למשחק הגומלין בשבוע הבא. זה יהיה קשה יותר מהמשחק שהיה אתמול, כי הוא בחוץ ואנחנו בפיגור, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו מאוכזבים כי חזרנו מפיגור והובלנו פעמיים, אבל נצטרך לבוא לגומלין עם ביטחון ואמונה שזה אפשרי".

ליאור רפאלוב חוגג | Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency/Getty Images

רפאלוב סיכם: "אם אתה מבקיע שלושה שערים במשחק בית בנוק-אאוט של הליגה האירופית, זה בדרך כלל מספיק לך כדי לנצח, אבל אם אתה לא שומר על הכל סגור ומאורגן היטב בחלק האחורי ומגלה אחריות ומשמעת, זה מה שקורה. במצב של 3:3 היו לנו שמי הזדמנויות טובות שבדרך כלל נכנסות לנו, אך לצערי המזל לא היה בצד שלנו".

אנטוורפן תהיה חייבת להבקיע לפחות פעמיים בסקוטלנד על מנת להעפיל לשמינית הגמר. הבעיה: ריינג'רס לא הפסידה באצטדיונה הביתי בכל המסגרת מאז מארס 2020, אז היא חטפה מבאייר לברקוזן 3:1, תוצאה שכמובן תספיק לבלגים על מנת להדיח את ג'רארד וחניכיו.

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Rico Brouwer – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי