שער במספרת ושני בישולים לדלה עלי, טוטנהאם עלתה בקלות לשמינית

סון וקיין זכו למנוחה בגומלין נגד וולפסברגר נטולת אילאל פרץ, מוריניו נתן את חולצת ההרכב לקשר שהצטיין ובנוסף לשער יוצא דופן הוא גם סידר לקרלוס ויניסיוס וגארת' לבייל שערים בדרך ל-0:4 וכרטיס לשלב הבא

(גודל טקסט)

יש לנו את זהות העולה הראשונה לשמינית גמר הליגה האירופית: טוטנהאם של ז'וזה מוריניו אירחה הערב (רביעי) את משחק הגומלין נגד וולפסברגר ואחרי 1:4 קליל בשבוע שעבר באוסטריה, התרנגולים ניצחו 0:4 קליל והבטיחו את מקומם בשלב 16 האחרונות.

וולפסברגר חסרה את הקשר אליאל פרץ שנפצע לפני כחודש וחצי ובתקווה ישוב לשחק בעוד כשבועיים, וכך יצא שפרץ פספס הזדמנות לשחק באצטדיון החדיש של טוטנהאם – הזדמנות שלא ברור מתי תחזור על עצמה, אם בכלל. הישראלי יוכל לפחות להתנחם בכך שמוריניו עלה בהרכב משני, כדי להעניק לכוכביו מנוחה נדרשת לקראת המשחקים נגד ברנלי ביום ראשון ופולהאם בחמישי הבא – בתקווה לצאת מהמשבר הגדול שבמהלכו הפסידה הקבוצה חמישה מששת המחזורים האחרונים בליגה.

אז הארי קיין ויונג מין סון ישבו על הספסל וגארת' בייל עלה מהספסל ל-20 הדקות האחרונות וגם כבש, במה שאולי מרמז על כך שהוא יפתח ביום ראשון בליגה, אבל מי שזכה לחולצת ההרכב והצטיין היה דלה עלי שכבש במספרת מרהיבה וגם בישל את שני השערים הבאים לקרלוס ויניסיוס ולוולשי ב-81 דקות על הדשא.

צפו במספרת של דלה עלי

עלי הבקיע כבר בדקה העשירית במספרת יוצאת דופן, בדקה ה-50 הגביה כדור מדויק לראשו של ויניסיוס הברזילאי ובדקה ה-73 מצא את בייל חופשי ברחבה והמושאל מריאל מדריד בנגיעה בעט כדור עוצמתי אל בין חיבורי הקורות של מנואל קוטין בשער וולפסברגר. דלה עלי העונה נמצא מחוץ לרוטציה ולא זוכה ממוריניו לקרדיט כלל, אבל בגיל 24 הוא כבר עם 65 שערים ו-59 בישולים ב-239 הופעות בטוטנהאם. את תוצאת המשחק קבע ויניסיוס, שהשלים צמד בדקה ה-84.

דלה עלי חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי