סולומון לספורט1: "מכבי ת"א הייתה טובה משחטאר לפרקים"

לאחר שניצח את הצהובים עם קבוצתו באוקראינה, הכוכב הישראלי לספורט1: "התרגשתי. כשמכבי לחצה על הדוושה, היא הראתה איזה קבוצה חזרה היא". מי הוא רוצה בשלב הבא: "לא מעוניין גדול, המטרה היא להגיע לגמר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה היום (חמישי) מהליגה האירופית לאחר שהפסידה 3:0 בסיכום שני מפגשים נגד שחטאר דונייצק. אלופת ישראל הציגה יכולת נהדרת במשחק שנערך הערב באוקראינה, זאת למרות שנכנעה 1:0 בביתו של מנור סולומון.

צפו בתגובות

לאחר המשחק, סולומון התראיין לספורט1 וסיפר: "אני חושב שפתחנו מצוין את המשחק. ב-20 או 25 דקות הראשונות היינו מצוינים אבל לא עלינו ליתרון. הרגשתי אחר כך שהורדנו קצת את הרגל מהגז ואני לא יודע למה. מכבי ת"א היו טובים יותר מאיתנו בחלק השני במחצית הראשונה. כשמכבי לחצה על הדוושה היא גם הראתה איזה קבוצה חזקה היא והייתה טובה משחטאר לפרקים".

התחושות שלו נגד מכבי ת"א: "לשחק נגד מכבי ת"א היה מוזר ומגרש ביחד, במיוחד בארץ. התרגשתי מאוד אבל הדבר הכי חשוב שעברנו שלב. אישית, אני פחות מרוצה מהמשחקים שלי אישית אבל בסדר, העיקר שניצחנו. היה לי מוזר לשחק בבלומפילד, הייתי שם כילד, אבל לא יצא לי לשחק שם בגלל השיפוצים. להגיע פתאום עם קבוצה אירופית לאצטדיון המרגש הזה, שהייתי בו כילד, היה מוזר. שמחתי מאוד להגיע ושהיה לי את הפריבילגיה לשחק שם עם הקבוצה שלי".

סולומון. "מכבי ת"א הייתה טובה מאיתנו לפרקים" | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

את מי הוא רוצה בשלב הבא: "עוד לא הסתכלתי על הקבוצות שעלו שלב. האמת, אנחנו רוצים הגרלה נוחה ולא שם גדול. אנחנו משחקים כל הזמן נגד שמות גדולים ורוצים שיהיה גם סיכוי גדול לעבור. המטרה שלנו היא להגיע לגמר. הגענו מליגת האלופות והראנו שאנחנו קבוצה ממש חזקה כשאנחנו ב'זון'. אני חושב שאנחנו ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אנחנו צריכים לשחק ככה בכל חלקי המשחק ולא רק במה שהיה היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי