"לא ברור אם הקבוצה בכלל מתקדמת העונה": יונייטד סופגת אש

סקוט מקטומיניי, דין הנדרסון | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

לאחר שספגו בתוספת הזמן נגד מילאן וסיימו ב-1:1 מאכזב, השדים האדומים ספגו ביקורות קשות בתקשורת האנגלית: "כל הזמן מתקדמים צעד קדימה ואז שניים אחורה". סולשיאר: "לא היינו במשחק". דיאלו בן ה-18 עשה היסטוריה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פגשה אתמול (חמישי) את מילאן באולד טראפורד, במשחק שעד לפני כמה שנים היה יכול להיות מבין הגדולים ביותר באירופה, אך כעת הוא רק בשלב שמינית הגמר של הליגה האירופית. השדים האדומים הובילו עד הדקה ה-92 משער של אמאד דיאלו, אך ספגו שער מאוחר מראשו של סימון קייר וסיימו את המשחק ב-1:1 מאכזב מאוד עבורם.

בתקשורת האנגלית זעמו במיוחד על הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר ואף טענו כי ההרגלים הישנים של הקבוצה עושים את הקבוצה לשברירית במיוחד: "המשחק אתמול היה עוד הסבר למה שמנצ'סטר יונייטד עושה בכל העונה הזו – צעד אחד קדימה ואז שניים אחורה. ההרגלים הישנים של הקבוצה הם אלו שהורגים אותה, כל פעם מחדש".

עוד נכתב בממלכה: "השוער דין הנדרסון היה חייב להציל את הנגיחה של קייר ונראה שדה חאה יפעיל עליו עוד יותר לחץ כשהוא יחזור. התקדמות זו מילה שמשתמשים בה פעמים רבות כשמדברים על יונייטד בעונה הזו. השאלה כעת אם היא באמת עושה אחת כזו. בעבר, משחק כזה היה מתקיים ביום שלישי או רביעי תחת הזרקורים של ליגת האלופות, הפעם זה לא היה קרוב בכלל".

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

אולה גונאר סולשיאר היה מתוסכל במיוחד בסיום והתייחס לשער המאוחר שספגה קבוצתו: "הנדרסון יכול לעצור כדורים כאלו. כבר ראיתי אותו בעבר מתמודד היטב עם נגיחות כאלה. האמת, לא היינו במשחק הזה. החזקת הכדור הייתה 50:50 בנתונים, אבל בפועל היינו איטיים מדי על המגרש".

בפתיחת המחצית השנייה של המשחק הרבה חיוכים נראו בקרב שחקני יונייטד לאחר השער של דיאלו. שחקן הכנף שהגיע מאטאלנטה כבש את שערו הראשון עבור מועדון הפאר האנגלי, אך זה היה גם רגע היסטורי. בגיל 18 ו-243 ימים, דיאלו הפך גם לכובש הלא הבריטי הצעיר ביותר בתולדות מנצ'סטר יונייטד במסגרת אירופאית.

למעשה, השיא המרשים של השחקן מחוף השנהב נשבר כבר פעמיים בשנים האחרונות – הראשון היה מרקוס ראשפורד, שכבש נגד אנדרלכט בגיל 18 ו-177 ימים. מייסון גרינווד עשה זאת נגד אסטנה בגיל 17 ו-353 ימים. לפני כן, במשך כ-60 שנים לא היה שחקן צעיר שעשה זאת במדים האדומים, כאשר האחרון היה ג'ורג' בסט האגדי בגיל 18 ו-158 ימים.

דיאלו חוגג. נכנס לספרי ההיסטוריה של יונייטד | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי