ארטטה כועס: "חייבים להפסיק לטעות". צפו בשגיאה של סבאיוס

מאמן ארסנל התייחס לטעות של הספרדי, שהובילה לשער שוויון זמני ב-1:3 על אולימפיאקוס מסגרת הליגה האירופית. אודגור אחרי שער הבכורה: "מהרגע הראשון הרגשתי בבית". וגם: התותחנים מככבים במפעל המשני

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל עשתה אתמול (חמישי) צעד חשוב לעבר רבע גמר הליגה האירופית, כאשר גברה ביוון 1:3 על אולימפיאקוס במשחק הראשון מבין שניים. הגומלין ייערך ביום חמישי בשבוע הבא באצטדיון האמירויות בלונדון.

התותחנים ניצחו העונה שמונה מתוך תשעת המשחקים שלהם במפעל (באחד הנוסף סיימו בתיקו), כבשו הכי הרבה שערים (27) ואחרי השער אתמול של מרטין אודגור, הם גם הקבוצה עם הכי הרבה כובשים שונים העונה בליגה האירופית (14).

ארסנל אמנם ניצחה, אבל זה לא היה קל. לא כי לא הייתה יותר טובה, היא הובילה 0:1, אך טעות חמורה של דני סבאיוס הובילה לשער שוויון של אולימפיאקוס בדקה ה-58. רק בדקה ה-80 התותחנים עלו ל-1:2 והמשיכו לעבר הניצחון.

מיקל ארטטה | Eurokinissie/BSR Agency/Getty Images

הספרדי איבד ברשלנות כדור שקיבל מהשוער ברנד לנו, אותו חטף יוסף אל-ערבי שניצל את יציאתו של הגרמני מהקו השער וכבש מרחוק בקלות. מבחינת סבאיוס, זו היא הטעות השנייה שלו העונה שמובילה לספיגת שער במסגרת הליגה האירופית – יותר מכל שחקן אחר במפעל.

המאמן, מיקל ארטטה, הביע את תסכולו מטעות נוספת שביצעה קבוצתו: "התוצאה חיובית, אבל אנחנו צריכים להפסיק לעשות טעויות שעולות לנו בספיגות שערים, כי אנחנו כבר לא יכולים לשאת את זה. זה לא קשור לריכוז".

אודגור, כאמור, כבש את השער הראשון במשחק עם בעיטה אדירה ממרחק, וזה היה גם שער הבכורה של המושאל מריאל מדריד בארסנל. בסיום אמר הנורבגי: "רציתי לבעוט לשער, למזלי יצאה לי בעיטה טובה והכדור נכנס פנימה. הרגשתי כאן בבית מהיום הראשון, אני שמח להיות פה ומרגיש נהדר. הליגה האירופית חשובה מאוד, מכיוון שאנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו רוצים בליגה וחשוב מאוד עבורנו לשמור על סיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה".

מיקל ארטטה | Eurokinissie/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי