קיין כיכב ונפצע, מוריניו: "רק משהו רציני ימנע ממנו לשחק בדרבי"

כוכב טוטנהאם כבש צמד בדרך ל-0:2 על דינמו זאגרב והעלה את מאזנו ל-26 שערים ו-16 בישולים ב-37 משחקים העונה. הפורטוגלי הרגיע לפני ארסנל: "מאמין שהוא ישחק". המאמן המפסיד: "הוא אמן כדורגל"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם גברה אתמול (חמישי) 0:2 על דינמו זאגרב ועשתה צעד משמעותי בדרך לרבע גמר הליגה האירופית. גיבור הניצחון היה, איך לא, הארי קיין הלוהט שכבש צמד והעלה את מאזנו העונה בכל המסגרות ל-26 שערים ו-16 בישולים ב-37 משחקים. אין מילים. התרנגולים רשמו ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ונראה שהתקופה הרעה מאחוריהם. ביום ראשון תהיה להם הזדמנות נוספת להוכיח זאת, כשיתארחו אצל היריבה העירונית ארסנל לדרבי לוהט (החל מ-18:15, שידור ישיר בספורט2).

הבשורה המדאיגה הגיעה גם היא מכיוונו של קיין, שהוחלף בדקה ה-84 וישב על הספסל כששקית קרח צמודה לברכו. המנג'ר ז'וזה מוריניו התייחס לכך בסיום: "אני מקווה ומאמין שהוא ישחק מול ארסנל. זה משחק גדול, כך שרק משהו מאוד רצינו ימנע ממנו לקחת חלק בדרבי. בואו נראה מה יהיה בסוף השבוע, אבל אני בטוח שהוא יהיה בסדר".

מוריניו החמיא לכוכב שלו: "הוא שחקן חכם שמשחק כדורגל בצורה חכמה. יש חלוצים שמבקיעים הרבה שערים וזה הדבר החשוב ביותר בכדורגל עבור חלוץ, והוא עושה את זה, אבל חוץ מזה הוא מבין כל טיפ שאנחנו נותנים לו, מבחינת המיקום, התנועה, הוא מבין את המשחק טוב מאוד. הוא מרגיש את השטחים, הוא מסתכל איפה נמצאים שחקנים אחרים והוא יכול להשפיע על המשחק. הוא באמת שחקן טוב מאוד".

"זו הייתה הופעה לא רעה שלנו", המשיך מוריניו. "אני חושב שעשינו משחק חיובי. אולי היינו יכולים לשחק עם קצת יותר אינטנסיביות. מלבד שלושה או ארבעה חבר'ה, עלינו עם קבוצה טרייה, שחקנים היו טריים לגמרי, אבל זה לא קל לשחק נגד קבוצה פיזית כמו דינמו זאגרב שיודעת להגן היטב. היינו יכולים להגדיל את התוצאה ולהבקיע את השלישי, זה תאם למה שקרה על כר הדשא, אבל זו התוצאה. הכל עדיין פתוח. נגיע לגומלין בשיא הרצינות כי עדיין לא העפלנו לשום מקום וזה רק 0:2".

"בכדורגל הכל אפשרי", הבהיר מאמן דינמו זאגרב, זוראן מאמיץ'. "עלינו להאמין, כי בענף הזה את אף פעם לא יכול לדעת. נגיע למשחק כדי לנצח, הרי אתה לא יכול לעלות לשחק כדורגל במחשבה שאתה הולך להפסיד. אני חושב שבגומלין בזאגרב יהיו לנו יותר סיכויים לעשות הופעה ותוצאה טובה. על הארי קיין: "אי אפשר להגן מולו, הוא אמן כדורגל, מאסטר של המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי