מילאן מרגישה מקופחת: "השער של קסייה היה חוקי". צפו בגול הענק

הרוסונרי אמנם יצאו מעודדים מה-1:1 הדרמטי מול יונייטד, אך הרגישו שיכלו לנצח. קיאר: "זו הייתה טעות", פיולי: "פרנק משוכנע שהוא לא נגע ביד". וגם: המאזן העגום מול האנגליות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מצד אחד, מילאן סיימה אתמול (חמישי) ב-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, שזו על הנייר תוצאה טובה לקראת הגומלין בסן סירו יום חמישי בשבוע הבא, מה גם שתמיד יש הרגשה חיובית אחרי שאתה כובש שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן. מצד שני, הרוסונרי שיחקו טוב יותר מהשדים האדומים, הגיעו להרבה יותר מצבים ויכולים להרגיש מעט מאוכזבים.

אבל מילאן לא מרגישה רק מאוכזבת קצת, אלא גם מקופחת. בדקה ה-11 של המשחק, פרנק קסייה כבש עבור האדומים-שחורים שער יפהפה, שתחילה אושר, אך לאחר מכן נפסל על ידי ה-VAR בעקבות ספק נגיעת יד של הקשר.

סימון קיאר, שכבש את שער השוויון בתוספת הזמן והפך לדני הראשון שכובש עבור מילאן במסגרת אירופית מאז יאן דאל תומאסון ב-2005, הלין בסיום על פסילת השער של קסייה: "דיברתי איתו אני חושב שזו הייתה טעות לפסול את השער. חבל, זה יכל לשנות את המשחק. בסך הכל שיחקנו משחק מצוין ועשינו תוצאה טובה. הראינו אופי ושלטנו.

אנתוני מרסיאל, סימון קיאר | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

סטפאנו פיולי, מאמן מילאן, התייחס גם הוא לגול שבוטל: "פרנק משוכנע שהוא לא נגע בכדור עם היד, אבל השופט חשב אחרת. השער הזה היה נותן לי הרבה כוח, בעיקר ברמה המנטלית. התוצאה היא חיובית, אבל יש לנו עוד משחק קשה והעבודה לא הסתיימה. יונייטד קבוצה נהדרת".

במשחק הגומלין מילאן תנסה לגבור בסן סירו על יונייטד, אך ההיסטוריה בשנים האחרונות לא לטובתה. ב-12 המפגשים האחרונים שלה מול קבוצות אנגליות במסגרת אירופית, היא ניצחה רק פעם אחת – 0:4 על ארסנל בנומבר 2011 בליגת האלופות. מה שכן, גם 0:0 יעלה אותה לרבע הגמר על חשבון השדים האדומים, זאת בעקבות שער החוץ החשוב שהרוסונרי כבשו אתמול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי