צפו בתקציר: פוגבה הוביל את יונייטד לניצחון 0:1 יקר אצל מילאן

לאחר חודש של פציעה, הצרפתי שב לכר הדשא בסן סירו בפתיחת החצי השני, כבש (49) לראשונה מזה שנתיים במסגרת אירופית ושלח את השדים האדומים לרבע הגמר. זלאטן נכנס כמחליף נגד האקסית אך לא הצליח לסייע

(גודל טקסט)

תמונת העולות לרבע גמר הליגה האירופי הושלמה הערב (חמישי) כאשר במשחק המרכזי, מנצ'סטר יונייטד השלימה ניצחון 0:1 נגד מילאן במשחק הגומלין שנערך בסן סירו, ובכך עלתה לשלב הבא על חשבון קבוצת הצמרת מהסרייה A. פול פוגבה שב מפציעה אחרי כחודש וכבש את השער היקר עבור השדים האדומים.

כזכור, לפני שבוע בדיוק נפגשו שתי הקבוצות הגדולות באולד טראפורד, במשחק בו אמאד דיאלו הצעיר כבש שער בכורה ביונייטד, אך גול בתוספת הזמן של סימון קיאר קלקל את החגיגה האנגלית, קבע 1:1 בסיום והעניק למילאן יתרון גדול לקראת המשחק הערב.

פול פוגבה חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

המנג'ר אולה גונאר סולשיאר לא לקח סיכונים מיותרים למשחק היום ופתח בהרכב איכותי למשחק באיטליה, שכלל את ברונו פרננדס, מרקוס ראשפורד, מייסון גרינווד ודניאל ג'יימס. מנגד, סטפאנו פיולי קיבל בחזרה את זלאטן איברהימוביץ', שהתחיל את המשחק על הספסל.

אחרי 45 הדקות הראשונות של המשחק, מילאן בהחלט הרגישה כי היא מסוגלת לשמור על התוצאה עד הסיום ולהעפיל לשלב הבא, זאת מפני היכולת הדלה של מנצ'סטר יונייטד בחלק הקדמי. לאחר ההפסקה, פוגבה נכנס במקומו של ראשפורד ובתוך פחות מחמש דקות כבר חגג את שערו הראשון במסגרת אירופית מזה כשנתיים.

השער של הצרפתי לא היה מקרי. מאותו הרגע שהוא עלה מהספסל של סולשיאר, חל שינוי גדול במשחק של יונייטד והוא מהר מאוד הפך לשחקן המרכזי שלה על המגרש. איברהימוביץ', ששיחק בעבר במדי הקבוצה האנגלית, נכנס בדקה ה-65 על מנת לסייע לקבוצתו להשיג שוויון, אך הוא לא הצליח לסייע מול היכולת הטובה של דין הנדרסון בין הקורות.

פול פוגבה חוגג | Jonathan Moscrop/Getty Images

הרכבים

מילאן: ג'יאנלואיג'י דונארומה, פייר קאלולו (דיוגו דאלוט, 65), פיקאיו טומורי, סימון קיאר, תיאו הרננדס, פרנק קסייה, סואליהו מייטה, הקאן צ'לאנולו, אלכסיס סאלמאקרס, סמו קאסטייחו (זלאטן איברהימוביץ', 65), ראדה קרוניץ' (ברהים דיאס, 72).

מנצ'סטר יונייטד: דין הנדרסון, ארון וואן ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגוויר, לוק שואו, סקוט מקטומיניי, פרד, דניאל ג'יימס, ברונו פרננדס, מייסון גרינווד, מרקוס ראשפורד (פול פוגבה, 46).

מהלך המשחק

דקה 12, איום ראשון במשחק: יונייטד הגיעה למצב הבקעה ראשון בסן סירו, אך הבעיטה של פרננדס הלכה מעל המשקוף.

דקה 21, ספק פנדל למנצ'סטר יונייטד: ג'יימס נפל ברחבה של מילאן, אך השופט פליקס ברייך בחר שלא לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטרים.

דקה 41, מצב הבקעה ראשון למילאן: סאלמאקרס ניסה למצוא את הפינה הימנית של הנדרסון עם כדור שטוח, אך השוער קלט ללא בעיות.

ג'יאנלואיג'י דונארומה | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

דקה 45, כמעט שער למילאן! הרוסונרי כמעט כבשו לאחר שקרוניץ' הגיע בתזמון מושלם לכדור רוחב, אך הבעיטה שלו פספסה את המסגרת של הנדרסון.

דקה 49, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! ערבוביה גדולה ברחבה של מילאן הובילה לחילוץ כדור של פרד, פוגבה השתלט במהירות ובעט מקרוב לרשת של דונארומה.

פול פוגבה חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

דקה 74, ניסיון הבקעה ראשו לזלאטן: השבדי שעלה מהספסל התמקם ברחבה וקיבל כדור גובה טוב, אך הנגיחה שלו נהדפה על ידי הנדרסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי