"וורלד קלאס": פוגבה שוב בכותרות. דאגה מפציעת ראשפורד

הקשר הצרפתי חזר מפציעה והוביל את יונייטד לרבע גמר הליגה האירופית עם שער ניצחון ב-0:1 על מילאן, לוק שואו החמיא. החלוץ עשוי לצאת מסגל נבחרת אנגליה. וגם: הנדרסון השאיר את דה חאה מאחור, עכשיו גם במספרים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רוצה לסיים את עונת 2020/21 עם תואר, ומאמן הקבוצה, אולה גונאר סולשיאר, הצהיר כבר לא מעט פעמים כמה זכייה בתואר חשובה ומהווה מקפצה קדימה. את אליפות אנגליה השדים האדומים כבר לא יקחו אלא אם יקרה נס בלתי הגיוני, בגביע המקומי עם נמצאים ברבע הגמר, ואתמול (חמישי) הם שמרו על סיכוי טוב לזכות גם בליגה האירופית, כאשר העפילו לרבע הגמר אחרי ניצחון 0:1 על מילאן, זאת אחרי 1:1 במשחק הראשון.

הקבוצה של סולשיאר היא ללא ספק האיכותית ביותר שנותרה בשמונה האחרונות של המפעל, בו זכתה ב-2016/17, ושמה לעצמה למטרה לזכות בו גם העונה. אמש היא גברה על הרוסונרי וזלאטן איברהימוביץ' בזכות שער נאה של פול פוגבה בדקה ה-49, זאת אחרי שהקשר החליף במחצית את מרכוס ראשפורד, שנפצע. הצרפתי בעצמו שב מפציעה בגינה נעדר כחודש, וחזר חד.

החלוץ שנאלץ להתחלף מדאיג את יונייטד, סולשיאר וגם את ג'ארת סאות'גייט ונבחרת אנגליה, על אף שלא מדובר במקרה חמור, אך כן כזה שעלול לגרום לו להיעדר בשבועיים הקרובים. סולשיאר הסביר בסיום: "מרכוס הרגיש כאב, לא יכולנו לקחת סיכונים איתו. החזרה של פוגבה היא דחיפה גדולה, וגם הוא לא יכל לשחק יותר מ-45 דקות. הסתדרנו טוב בלעדיו כשהיה פצוע, אבל אנחנו מודעים לאיכויות שלו".

פול פוגבה | Jonathan Moscrop/Getty Images

זה היה בסך הכל השער השני של פוגבה כמחליף במנצ'סטר יונייטד בהופעה ה-31 במועדון בה הוא עולה מהספסל. מי שהחמיא לצרפתי היה לוק שואו, שנמצא בעונה פנטסטית. המגן השמאלי אמר: "פול הוא 'וורלד קלאס'. זה ששחקן כמוהו נכנס במחצית השנייה עזר לנו לחולל שינוי – והוא עשה את זה. למרות הכל, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות טובים יותר מאיך שהיינו".

מי ששוב ראוי לציון הוא השוער דין הנדרסון, שבמשחקים האחרונים עמד בין הקורות בהיעדרו של דויד דה חאה, ואתמול קיבל את הקרדיט גם כאשר השוער הספרדי שב לסגל וישב על הספסל. הנדרסון הנהדר שמר על שער נקי בפעם ה-11 העונה בסך הכל בהופעתו ה-18 בכל המסגרות. לשם השוואה, הוא עשה זאת יותר ממקבילו, דה חאה, ששמר 10 פעמים על שער נקי ב-29 הופעות בכל המסגרות העונה. כבר תקופה ארוכה ישנה תחושה שזה רק עניין של זמן עד שהאנגלי יקבל את המפתחות בתור השוער הראשון, וייתכן שהיום הזה מתקרב.

דין הנדרסון | Marco Luzzani/Getty Images
לוק שואו | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי