זלאטן התחמק כשנשאל על עתידו והבהיר: "המטרה – אליפות איטליה"

אחרי ההדחה מול יונייטד, כוכב מילאן ענה לשאלות העיתונאים: "הגיע לנו לעלות"., הפער מאינטר ("אני משחק כדי לזכות בתארים") והעונה הבאה ("כרגע אני כאן"). פיולי: "הוכחנו שאנחנו שייכים לרמה הזו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן סיימה אמש (חמישי) את דרכה בליגה האירופית אחרי 1:0 למנצ'סטר יונייטד ו-2:1 בסיכום שני המשחקים. הרוסונרי הגיעו למשחק הביתי בידיעה ש-0:0 יספיק להם על מנת לעבור, אבל פול פוגבה המחליף מצא את הרשת (48) לאחר מחדל הגנתי והעניק לשדים האדומים את הכרטיס לרבע גמר. האיטלקים, שאיבדו גובה גם בסרייה א' ואיפשרו ליריבה העירונית אינטר לברוח בפסגה, השיגו שני ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ונראה שהם הגיעו ל"מאני טיים" עם הלשון בחוץ.

זלאטן איברהימוביץ', שחזר מפציעה ועלה מהספסל בדקה ה-65, סיכם: "אנחנו מאוכזבים מאוד, כי שיחקנו טוב בשני המשחקים, אבל עשינו טעות אחת שעלתה לנו בשער. מנגד, היינו צריכים לעשות יותר מהמצבים שלנו. לא הגיע לנו להיות מודחים, אבל זה הכדורגל. אתה לומד מרגעים כאלה ומשתמש בהם כדי לצמוח. אנחנו מסתכלים קדימה, כי העונה שלנו לא נגמר ועדיין יש הרבה על מה לשחק".

על הפער הגדול מאינטר המוליכה: "עלינו לחזור חזקים יותר למשחקי הליגה שנותרו, המטרה היא ללמוד מהטעויות שלנו ולהמשיך להשתפר כקבוצה. אני משחק כדי לזכות בתארים, אנחנו במקום השני ונהיה חייבים לדחוף חזק יותר כדי לנסות לזכות באליפות. אם נעפיל לליגת האלופות זה יהיה נהדר, אבל המטרה היא לזכות באליפות. הקבוצה הזו מאמינה בדרך שלה. השתפרנו מאוד מבחינה מנטלית. יש כאן שחקנים שלא מוכנים לקבל הפסד, אפילו לא באימונים וזה בהחלט מעודד מבחינתי".

ויקטור לינדלוף, זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה, אולה גונאר סולשיאר
ויקטור לינדלוף, זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה, אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters / Contributor

כשנשאל על עתידו, זלאטן התחמק: "אני לא יכול להגיד שום דבר על העונה הבאה, כל מה שאני יודע זה שאני כאן כרגע".

המאמן סטפאנו פיולי הוסיף: "זה מאכזב, כי שיחקנו נהדר בשני המשחקים והיינו ראויים להבקיע אתמול במחצית הראשונה. חבל, עשינו כל כך הרבה כדי להגיע לכאן ואני לא חושב שהגיע לנו להיות מודחים. צריך לזכור ששיחקנו מול מנצ'סטר יונייטד, קבוצה שהגיעה אשתקד לחצי גמר הליגה האירופית, שיחקה העונה בליגת האלופות וניצחה ממש לאחרונה 0:2 את מנצ'סטר סיטי. אנחנו קרובים מאוד לרמה הזו, הוכחנו שאנחנו שייכים. לצערי, השערים שספגנו היו יותר מטעויות שלנו מאשר מהלכים שלהם – וזה בעיקר מה שמאכזב אותי".

על המטרות שנותרו והפער מאינטר: "ידענו שתהיה לנו עונה קשה, מכיוון ששבעת המועדונים הראשונים בסרייה א' חזקים מאוד. העובדה שאנחנו עדיין במרוץ אחר המקום בליגת האלופות מראה עד כמה רחוק הגענו ועכשיו אנחנו רוצים לתת את כל מה שיש לנו ב-11 המחזורים שנותרו. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו יודעים שיש לנו את מה שנדרש כדי לעשות את זה".

סטפאנו פיולי
gettyimages-1307810983-סטפאנו פיוליפיולי594 | Emilio Andreoli / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי