מנצ'סטר יונייטד, ויאריאל ורומא בחצי גמר הליגה האירופית

השדים האדומים השלימו את המלאכה עם 0:2 קליל על גרנאדה בבית, וייפגשו הג'לארוסי, ששרדו מותחן נגד אייאקס וסיימו ב-1:1 ביתי. דז'קו כבש את השער החשוב ביותר. הצוללת הצהובה רשמה 1:2 נגד זאגרב וייפגשו את ארסנל

(גודל טקסט)

תמונות העולות לחצי גמר הליגה האירופית הושלמה הערב (חמישי) לאחר ארבעה משחקים מסקרנים. במוקד, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את גרנאדה, רומא שרדה מותחן וסיימה ב-1:1 ביתי נגד אייאקס. בנוסף, ארסנל הביסה את סלביה פראג, ויאריאל ניצחה 1:2 בבית את דינמו זאגרב.

משחקי חצי הגמר:

מנצ'סטר יונייטד – רומא (29.4, גומלין ב-6.5)
ויאריאל – ארסנל (29.4, גומלין ב-6.5)

רומא – אייאקס 1:1 (2:3 בסיכום הכללי)

בשבוע שעבר נחלה אייאקס אכזבה עצומה אחרי שהפסידה 2:1 בביתה נגד רומא, הרבה בגלל העובדה שהשוער השלישי – קייל סחרפן – ביצע טעויות גדולות במהלך המשחק. הערב, ההולנדים הגיעו נחושים לבצע את המהפך הדרוש ולקטוף את הכרטיס לשלב הבא, אך לצערם הם לא הצליחו לעשות זאת.

דושאו טאדיץ', אנתוני ודויד נרס עלו לכר הדשא באולימפיקו במטרה להוביל את אייאקס לניצחון ולאחר מחצית מאופסת, דווקא צמד המחליפים הביא לשער במשחק עבור האורחים – פר סחורס בישל לבריאן ברובי שער יתרון בפתיחת החצי השני. הקבוצה של טן האח שלחה את כולם למעלה במטרה להשיג גם את השני, ובדקה ה-56 היא כבר חגגה שוב משער של טאדיץ', אל השופט אנתוני טיילור פסל את הגול של הסרבי בשל עבירה מוקדמת יותר.

דז'קו חוגג. גיבור המשחק עבור רומא | Claudio Pasquazi/Anadolu Agency via Getty Images

בדקה ה-72, רומא ניצלה את הדלילות של יריבתה בחלק האחורי, יצאה להתקפה מתפרצת קטלנית, כשבסופה זה יה אדין דז'קו שכבש את השער שחיסל כל סיכוי אפשרי של קאמבק במשחק וכאמור, סידר לג'לארוסי מפגש נגד מנצ'סטר יונייטד בשלב הבא.

מהלך המשחק

דקה 22, חילוף מוקדם: אייאקס נאלצה להחליף את המגן שון קלייבר, שנפצע וסיים המשחק. במקומו על פר סחורס.

דקה 49, 0:1 לאייאקס! ההולנדים עלו ליתרון באיטליה לאחר שסחורס המחליף סידר לבריאן ברובי מצב הבקעה נהדר והחלוץ בן ה-19 הכניע את פאו לופס.

שחקני אייאקס חוגגים | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 72, רומא חזרה ל-1:1! מתפרצת קטלנית של האיטלקים הסתיימה בניסיון הרחקה של חרייבנברח, אך דז'קו היה במקום הנכון וקבע שוויון במשחק.

שחקני רומא חוגגים | ANP Sport via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד – גרנאדה 0:2 (0:4 בסיכום הכללי)

אחרי שניצחה 1:3 את טוטנהאם במשחקה האחרון, מנצ'סטר יונייטד הגיעה למשחק הערב במומנטום נהדר וידעה שהיא חייבת להשלים את המלאכה נגד גרנאדה, שבוע בדיוק לאחר שניצחה אותה 0:2 על אדמת ספרד. אולה גונאר סולשיאר העניק הערב למספר שחקני מפתח מנוחה, אך ברונו פרננדס פתח ב-11 לצד אדינסון קבאני, מייסון גרינווד ופול פוגבה.

אקסל טואנזבה מילא את מקומו של הארי מגווייר המורחק במרכז ההגנה, אלכס טלס עלה במקום לוק שואו בעמדת המגן השמאלי. רגע ההכרעה במשחק הגיע מהר מאוד – כבר אחרי שש דקות מצאה יונייטד את הרשת, זאת לאחר שקבאני כבש מהאוויר מבישול של פוגבה. בדקה ה-90 הגיע הרגע האומלל של חסוס ואייחו, שכבש שער עצמי וחתם את המשחק. כאמור, בשלב הבא יפגשו השדים האדומים את רומא.

קבאני חגג כבר בפתיחת המשחק במנצ'סטר | Stu Forster/Getty Images

ויאריאל – דינמו זאגרב 1:2 (1:3 בסיכום הכללי)

לאחר שניצחה 0:1 במשחק הראשון שנערך בבירת קרואטיה, הצוללת הצהובה לא התקשתה יותר מדי גם במשחק השני ורשמה העפלה נוחה לחצי גמר המפעל. פאקו אלקאסר שבר את הקרח בדקה ה-36 וכבש את שערו השישי העונה בליגה האירופית, בעוד את השני הבקיע מלך שערי הקבוצה, ג'רארד מורנו, עם ה-24 שלו העונה בכל המסגרות והחמישי בקמפיין האירופי.

מיסלאב אורשיץ' צימק עבור האורחת בדקה ה-76 לאחר מבצע קבוצתי יפה. היריבה בשלב הבא היא פיקנטית במיוחד עבור המאמן אונאי אמרי, שיפגוש את האקסית ארסנל, ממנה פוטר בטונים צורמים בעונה שעברה וחזר לכדורגל הספרדי.

ויאריאל מאושרת מהעלייה לחצי הגמר | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי