ארסנל אופטימית למרות ההפסד, וגם: כמות האדומים ההזויה

התותחנים נכנעו 2:1 לוויאריאל במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האירופית, אך סאקה בטוח: "הראינו שאנחנו טובים מהם". מאז עידן ארטטה: פי 2 מורחקים לקבוצה יותר מכל אנגלית אחרת. אמרי הראשון מאז 1999

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

איכשהו, ארסנל, למרות יכולת לא משכנעת, הצליחה לשמור לעצמה סיכוי טוב להגיע לגמר הליגה האירופית. התותחנים נכנעו אתמול (חמישי) 2:1 לוויאריאל בספרד, והצליחו להשיג שער חוץ בעשרה שחקנים כשהם פיגור שני שערים ולשמור את עצמם חזק בתמונה לקראת הגומלין, שייערך ביום חמישי בשבוע הבא באמירויות.

ארסנל פגשה את המאמן לשעבר, אונאי אמרי, שכל כך אוהב את הליגה האירופית, והפך אתמול לאקס הראשון על הקווים שמנצח את התותחנים מאז נובמבר 1999, אז ג'ורג' גרהאם הדריך את טוטנהאם והשיג 1:2 בדרבי של צפון לונדון.

הקבוצה של מיקל ארטטה נקלעה אתמול לפיגור כבר אחרי 4 דקות ו-39 שניות, וזהו השער המוקדם ביותר שהיא ספגה במסגרת אירופית מאז המשחק מול פריז סן ז'רמן בספטמבר 2016 בליגת האלופות, אז אדינסון קבאני מצא את הרשת אחרי 42 שניות בלבד.

מיקל ארטטה | Sergio Ruiz / Pressinphoto / Icon Sport

בדקה ה-29 ויאריאל כבר הובילה 0:2, ובדקה ה-57 המצב הפך גרוע יותר כשדני סבאיוס הורחק בכרטיס צהוב שני. שימו לב לנתון הבא – ב-80 משחקים תחת ארטטה בכל המסגרות, ארסנל ספגה 10 כרטיסים אדומים. זה פי שניים לפחות מכל מועדון אחר בפרמיירליג מאז שהמאמן הספרדי נכנס לתפקידו בדצמבר 2019.

בדקה ה-73 ניקולא פפה צימק ל-2:1 בפנדל שספק אם הגיע לארסנל, אך הוא עשוי להתברר כקריטי במשחק הבא, ו-0:1 קטן באמירויות יספיק לתותחנים כדי להעפיל לגמר. אגב, פפה מעורב העונה ביותר שערים בליגה האירופית מכל שחקנים אחרים – 10 (שישה כיבושים וארבעה בישולים). הקשר אמר בסיום: "הבקענו שער חוץ וזה חשוב. אנחנו מאמינים. יש לנו את האיכות, בסוף יכולנו גם להשוות ל-2:2. ניתן את כל כולנו במשחק הביתי, אנחנו מוכנים לעשות את זה. המפעל הזה הוא החשוב ביותר עבורנו".

בוקאיו סאקה, שחקן הכנף הצעיר, נשמע אופטימי למדי אחרי ההפסד: "הראינו שאנחנו יותר טובים מהם. יש לנו קבוצה שמלאה בשחקנים איכותיים. היו הרבה מאוד דברים חיוביים במחצית השנייה. נתנו לעצמנו סיכוי טוב לעלות בבית".

ניקולא פפה | Xisco Navarro/SOPA Images/LightRocket via Getty Images
בוקאיו סאקה | Xisco Navarro/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי