עשרות אלפי אוהדי פרנקפורט בקאמפ נואו: "חברי מועדון מכרו כרטיסים"

play
אוהדי איינטרכט פרנקפורט | GettyImages, Eric Alonso
פראן טורס הציל את ברצלונה מהפסד בפרנקפורט, שער ענק לקנאוף 03:30

בין 20 ל-30 אלף גרמנים בברצלונה, רובם התערבבו ביציעי המארחת. כאשר הקטאלנים עלו להתחמם, שריקות בוז של האוהדים האורחים החרישו את האצטדיון

(גודל טקסט)

שעות בודדות לפני פתיחת גומלין רבע גמר הליגה האירופית בין ברצלונה לאיינטרכט פרנקפורט, נודע כי אזלו הכרטיסים למפגש בקאמפ נואו. בעוד רבים ציפו כי לאחר ה-1:1 בגרמניה הקהל הקטאלני יתייצב כדי לדחוף את קבוצתו של צ'אבי לעבר חצי הגמר, מעטים חזו כי דווקא אוהדי האורחת יהיו אלה שייצרו אווירה מחשמלת.

אוהדי פרנקפורט השתלטו על הקאמפ נואו

פרט ל-5,000 המקומות שהוקצו לקהל החוץ על ידי אופ"א, אוהדים רבים של הקבוצה האורחת עשו את דרכם לאצטדיון. ב"מארקה" וב"מונדו דפורטיבו" נטען כי לפחות 20 אלף אוהדי פרנקפורט נמצאים בקאמפ נואו, בעוד ב-"ESPN" נאמר כי המשטרה העריכה ש-30 אלף גרמנים צבעו את האצטדיון ואת סביבתו בצבעי הקבוצה האורחת.

אז כיצד זה קרה? על פי "רדיו מארקה", "חברי מועדון רבים של ברצלונה פשוט מכרו את הכרטיסים שלהם". הכמות העצומה של הגרמנים ביציעים יצרה כאב ראש בטיחותי לא קטן עבור כוחות האבטחה, שכן מרבית אוהדי פרנקפורט התערבבו ביציעים של אוהדי ברצלונה כשהם שיכורים. כשברצלונה עלתה לחימום אי אפשר היה לפספס את שריקות הבוז של האוהדים הגרמנים, שסידרו לקבוצה שלהם אווירה ביתית באחד המגרשים הגדולים והמפורסמים בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי