מי תפגוש את ב"ש? 1:1 במשחק הראשון בין מינסק לבין דצ'יץ'

play
באר שבע רוצה לפתוח את המחנה ברגל ימין | אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
שער ובישול לחלוץ שמבוקש בבאר שבע ב-1:4 על אקדמיה פאנדב 01:14

אקס הפועל חיפה סטפן דנקוביץ' השווה עבור הבלארוסים ש"אירחו" את היריבה ממונטנגרו במדינתה. המנצחת תפגוש את מחזיקת הגביע בשלב הבא בקונפרנס. צפו: החלוץ שברדה רצה לצרף, כבש במדי לכיה גדנסק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עונת 2022/23 בקונפרנס ליג יצאה לדרך הערב (חמישי) באופן רשמי עם המשחק הראשון מבין שניים בשלב המוקדמות הראשון במפעל השלישי בחשיבותו של אופ"א. דינמו מינסק (בלארוס) ודצ'יץ' (מונטנגרו) נפרדו ב-1:1 כאשר המנצחת במפגש הכפול תהיה יריבת הפועל באר שבע בשלב המוקדמות השני.

בשל החרם על הכדורגל הבלארוסי לאור המעורבות במלחמה באוקראינה, "אירחה" דינמו את המשחק במונטנגרו, כאשר המשחק השני ייערך גם הוא במדינה המוסלמית במגרשה הביתי של דצ'יץ'. ה"אורחת" עלתה ליתרון בדקה ה-26 משער של אקס הפועל חיפה סטפן דנקוביץ', בעוד מינסק השיגה את שער השוויון שבע דקות לאחר מכן מרגליו של סרגיי קיסליאק.

מפגש נוסף שייתכן שמעניין את מחזיקת הגביע ואוהדיה התנהל הערב בין לכיה גדנסק (פולין) לבין אקדמיה פאנדב (צפון מקדוניה) ובו הביסו הפולנים 1:4, כאשר כובש השער השני של לכיה היה לוקאש זבולינסקי שגם בישל את השלישי וקירב את קבוצתו לסיבוב הבא בקונפרנס ליג.

כזכור, זבולינסקי היה תחת מעקב הפועל באר שבע, שאף הגישה הצעה המוערכת בכ-800 אלף יורו עבורו והוא בקולו אמר שהוא מעוניין לעבור, אלא שקבוצתו הערימה קשיים וסירבה לשחררו. עוד לפני שכבש ובישל, המשחק הופסק בדקה ה-8 לזמן רב בשל מהומות ביציע של האוהדים המקומיים שמחו על התנהלות המועדון והיעדר רכש.