וואקמה התפוצץ עם צמד ובישול, טרבזונספור הפסידה 4:3 לקסימפשה

אקס הפועל באר שבע, סידר לאסאן את הראשון לאחר מבצע אישי אדיר, כבש את השני עם בעיטה מחוץ לרחבה ואף העלה את קבוצתו ל-1:3 לפני המחצית. לצערו היריבה השלימה מהפך מדהים בדקות הסיום

(גודל טקסט)

מאז החזרה מפגרת הקורונה, כוכב טרבזונספור ואקס הפועל באר שבע טוני וואקמה, הוריד הילוך וכמעט ולא מצא את הרשת, אבל כל זה נגמר היום (שישי) כאשר כיכב עם צמד ובישול בהפסד 4:3 המשוגע מול קסימפשה.

קסימפשה עלתה ראשונה על לוח התוצאות לאחר שמיקאל טירפאן שלח טיל לחיבור בדקה השמינית. הניגרי היה זקוק ל-15 דקות כדי למצוא את השוויון, כאשר כדרר לרחבה התעלל בשני שחקני הגנה באין מפריע, מצא את סרקאן אסאן שנותר חופשי והבקיע אץ השוויון.

המהפך הושלם בדקה ה-31 הפעם על ידי וואקמה בעצמו, שנע לכיוון האמצע והצליח להכניע את שוער היריבה דרך בעיטה שטוחה ומדויקת להפליא מחוץ לרחבה. אם חשבתם שזה יספק את שחקן הכנף אז טעיתם בגדול. שבע דקות לאחר השער השני של טרבזונספור קיבל כדור מחצי מגרש, נכנס מהאגף השמאלי למכרז וסיים בקור רוח.

לצערו של וואקמה, הערב הסתיים בצורה מאכזבת במיוחד עבורו, בשל גולים של יוסוף ארדואן (41), כיבוש עצמי של אדגר יה (87) ושער ניצחון דרמטי של בנגלי קויטה בתוספת הזמן שהמשיכו את הרצף האיום של טרבזונספור שסופרת הפסד שלישי ברציפות ודי השכיחה את הופעה המדימה של הניגרי.

שחקני טרבזונספור, טוני וואקמה | Serhat Cagdas/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי