שיא הדרמה: בשיקטאש זכתה באליפות בזכות שער אחד יותר מגלאטסראיי

העונה בטורקיה הסתיימה בצורה הכי מותחת שיש: המוליכה וקבוצתו של פלקאו סיימו בשוויון נקודות וגם ללא הכרעה במפגשים הישירים, כך שהפרש השערים (45+ לעומת 44+) הכתיר את בשיקטאש בפעם ה-16 בתולדותיה

(גודל טקסט)

עונה ארוכה ומפרכת של 40 משחקים בליגה הטורקית הגיעה לסיומה הערב (שבת) בצורה הכי דרמטית שיש. בשיקטאש, ששהתה במקום הראשון ערב המחזור, עמדה בלחץ, ניצחה 1:2 את גוזטפה וזכתה באליפות ה-16 בתולדותיה והראשונה מאז 2017. גלאטסראיי השנייה בטבלה, לה מספר נקודות זהה, תסתפק במקום השני על אף שגברה 1:3 את מאלאטיאספור.

למעשה, האליפות הוכרעה על הפרש השערים – שער בודד! למוליכה בשיקטאש יחס שערים 44:89 (45+) וליריבתה 36:80, (כלומר "רק" 44+). בטורקיה במקרה של שוויון נקודות בודקים את המפגשים הישירים ואין חשיבות לשערי החוץ. במחזור ה-17 בשיקטאש ניצחה 0:2 את גלאטסראיי בביתה, ואילו במחזור ה-38, לפני שבוע, גלא הגיבה עם ניצחון 1:3.

גוזטפה – בשיקטאש 2:1

הבלם דומאגויי וידה העלה את האורחת ליתרון בדקה העשירית. אלפסלן אוזטורק איזן בדקה ה-24 והלחץ אצל בשיקטאש גבר. ואז בדקה ה-69 ראשיד גזאל האלג'יראי דייק מהנקודה הלבנה עם שערו השמיני העונה וקבע את תוצאת המשחק. נציין שמדובר גם במלך הבישולים של הליגה עם 17.

גלאטסראיי – מאלאטיאספור 1:3

הקבוצה של פתיח טרים הייתה אלופה למשך תשע דקות אך לא מעבר לכך. שער הניצחון של בשיקטאש הרס לה. המארחת פתחה את המשחק רע ונקלעה לפיגור משער של אדם בויוק בדקה ה-39. בהמשך היא הפגינה אופי. איברהים דרויסוגלו השווה בדקה ה-53 וריאן באבל כבש את השני בדקה ה-60. בתוספת הזמן (90+3) אוגלצו'אן כבש את השער האחרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי