"בילד": ריאל מדריד תגיש הצעה על כריסטיאן פולישיץ'

כריסטיאן פולישיץ'
כריסטיאן פולישיץ' | Gettyimages

הבלאנקוס סימנו את הכוכב הצעיר של דורטמונד ונבחרת ארה"ב ובכוונתם לפנות לקבוצתו לקראת הקיץ הבא, במטרה להקדים את ברצלונה ויריבות אחרות

(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא מוותרת על האפשרות להמשיך לצרף שחקנים צעירים שיכולים לשדרג אותה לעונות הבאות והמדיניות החדשה של הבלאנקוס הביאה לכך שהקבוצה מגלה כעת עניין בקשר התוקף של דורטמונד, האמריקאי בן ה-19 כריסטיאן פולישיץ'.

אומנם לא נראה אותו במונדיאל אחרי שארה"ב הודחה במפתיע במוקדמות, אבל פולישיץ' נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל העולמי ולא במקרה ליברפול הביעה בו עניין בקיץ האחרון, אבל כנראה שיש לו תוכניות גדולות יותר. פורסם הבוקר כי גם ריאל מדריד וגם ברצלונה רוצות אותו, אבל שלבלאנקוס צפוי יתרון במאבק על שירותיו לאור העובדה שהם משתפים צעירים באופן קבוע ולדקות משמעותיות.

פולישיץ' חתום עד 2020 בדורטמונד ואמר באחרונה: "טוב לי מאוד בקבוצה", אבל אף שחקן לא יוכל לזלזל בהצעה של ריאל מדריד. העיתון "בילד" פרסם שריאל מדריד תגיש עבורו הצעה בקיץ הקרוב. בדורטמונד לא לחוצים למכור אותו ונראה כי ינהגו איתו כמו עם עוסמאן דמבלה, שעבר לברצלונה תמורת 105 מיליון יורו לא כולל בונוסים אחרי מו"מ ממושך.


פולישיץ'. לבלאנקוס יתרון בקרב הצפוי עליו (Gettyimages)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי