צפו במותחן המטורף: באיירן העיפה את לייפציג בדו קרב פנדלים

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | AFP

הבווארים התארחו אצל השוורים בסיבוב השני בגביע ונקלעו לפיגור מפנדל של פורסברג, אך טיאגו איזן במהרה ורק בעיטות מהנקודה הלבנה הכריעו, כאשר וורנר החמיץ ברשלנות את הבעיטה החמישית. 1:3 לקלן על הרטה

קבוצות: קלן הרטה ברלין
(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב השני בגביע הגרמני נמשכו הערב (רביעי) והפתעות גדולות אמנם לא נרשמו, אבל משחק אחד סיפק את הסחורה ובגדול: באיירן מינכן ניצחה 5:6 את רד בול לייפציג אחרי דו קרב פנדלים, 1:1 בתום 120 דקות, והשיגה את הכרטיס לשלב הבא אחרי ניצחון תשיעי ברציפות שלה בקרב מהנקודה הלבנה.


רד בול לייפציג – באיירן מינכן 6:5
מאז הגעתו של יופ היינקס למשרת מאמן באיירן מינכן, אין ספק שחל שינוי ניכר ביכולת (ובתוצאות) של הבווארים. הערב הם התארחו למשחק פסגה אצל לייפציג, מי שבליגה מדורגת שלישית ומפגרת אחריה בנקודה אחת בלבד, וזה הסתיים בצורה הכי דרמטית שיש.




הקצב היה נפלא וכבר בדקה השמינית היה זה רוברט לבנדובסקי שכמעט העלה את האורחים ליתרון, אבל השוער ההונגרי פטר גולאצ'י סגר היטב. בדקה ה-25 הייתה זו המארחת שהגיעה להזדמנות ראשונה, כאשר אמיל פורסברג היתל בהגנת באיירן, אבל נבלם אצל סוון אולרייך בין הקורות. עוד לפני המחצית כבר לייפציג הייתה בטוחה שהנה השער מגיע אחרי שהשופט הורה על הנקודה הלבנה, אבל אחרי דיון בין השופטים הוחלט שהעבירה של וידאל על פורסברג נעשתה מחוץ לרחבה ולהפסקה ירדו הצדדים ב-0:0.


Vidal's foul on Forsberg the major talking point in the first half in Leipzig.

Penalty or not?#RBLFCBpic.twitter.com/DJTinGR2Rj

— DW Sports (@dw_sports) October 25, 2017


בדקה ה-54 לייפציג נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שנאבי קייטה, שבקיץ יעבור לליברפול, ספג צהוב שני אחרי עבירה על לבודנבסקי ונאלץ לעזוב את כר הדשא. בדקה ה-66 החלוץ הפולני של באיירן צריך היה לכבוש והחמיץ ברשלנות וכעבור דקה אחת בלבד השיגה לייפציג את הפנדל המיוחל – בוטאנג הכשיל את פולסן, פורסברג לא התבלבל ומצא את הרשת.



קייטה. צהוב שני ואדום בשלב מוקדם (AFP)


באיירן הבינה שעם יתרון מספרי ומול יריבה מושבעת היא לא יכולה להרשות לעצמה לסיים את דרכה מוקדם מהצפוי, הפעילה מכבש לחצים ובמהרה השיגה את השוויון. טיאגו אלקנטרה בדקה ה-73 נותר ללא כיסוי ונגח כדור נפלא לרשת. הלחץ של האורחים הלך וגבר, גם בתוך ההארכה גולאצ'י עם הצלה כפולה מנע פיגור, רובן ירה למשקוף ואחריו גם לבנדובסקי עשה זאת ובסופו של דבר הצדדים נכנסו לדו קרב פנדלים.


הקרב מהנקודה הלבנה החל עם בעיטה מדויקת של לבנדובסקי לפינה, ברנרדו לא התבלבל ואיזן מיד אחר כך בבעיטה למרכז, גם אלאבה וקאמפל כבשו כל אחד לקבוצתו שלו והומלס ירה את הפנדל השלישי ששמר על יתרונה של באיירן. הלחץ היה על הלסטנברג, אבל גם מגן לייפציג מצא את הרשת וקבע 3:3. רודי העלה את את באיירן ל-3:4, אורבן השווה ל-4:4 ואת הפנדל החמישי והאחרון של הבווארים בעט אריאן רובן לפינה השמאלית והשתיק את הקהל המקומי. את הפנדל החמישי של לייפציג ואולי האחרון בדו הקרב לקח טימו ורנר, שבעט כדור גרוע לידיים של אולרייך והשוורים מחוץ לגביע. ניצחון תשיעי ברציפות לאיירן מינכן בדו קרב פנדלים, וואו.



שחקני באיירן מינכן בדו קרב. עשו זאת פעם תשיעית ברציפות (AFP)


הרטה ברלין – קלן 3:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הברילנאים נקלעו למשבר עמוק. הם ניצחו בפעם האחרונה לפני למעלה מחודש, מאז רשמו שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, והיום הגיע המשחק השביעי שגם קבע כי לעונת 2017/8 הם סיימו את דרכם בגביע הגרמני – וזה קרה דווקא מול קלן, קבוצת התחתית שעדיין לא הצליחה לנצח העונה בבונדסליגה.


סימון זולר כבש ראשון בדקה ה-35, המגן דומיניק מארו הכפיל כעבור שמונה דקות ואת השער השלישי לזכות קלן בברלין כבש כריסטיאו קלמנס. ניקלאס שטארק בדקה ה-69 הצליח רק לצמק ובסיום הרכב המחליפים של קלן מנצח 1:3 ועולה לשלב הבא.



ניצחו רק בסיבוב הראשון והשני בגביע. שחקני קלן (AFP)


וולפסבורג – האנובר 0:1
משחק נוסף על טהרת הבונדסליגה הסתיים ב-0:1 קטן של וולפסבורג, שאחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה הצליחה להשיג ניצחון משמעותי. פליקס אודוקאיי הגרמני כבש את השער היחיד בדקה ה-49 וכך הנחילה וולפסבורג, שבליגה מדורגת במקום ה-14 עם 9 נקודות בלבד, הפתיעה את האנובר המדורגת שישית.


ורדר ברמן – הופנהיים 0:1
המדורגת הרביעית בבונדסליגה הגיעה למשחק חוץ בברמן אחרי שתי מעידות בליגה, שתי תוצאות תיקו, והערב היא נכנעה 1:0 וסיימה את דרכה בגביע. ברמן, המדורגת 17 בליגה שצברה רק 5 נקודות מתשעה משחקים הודות לארבע תוצאות תיקו בחמשת המחזורים האחרונים, ניצחה משער של איסק בלפודי בדקה ה-31.


Wir führen dank des Tores von Ishak #Belfodil! HIER GEHT HEUTE WAS! #svwtsg#DFBPokalpic.twitter.com/qlqYVA8qOI

— SV Werder Bremen (@werderbremen) October 25, 2017


תוצאות נוספות
פרייבורג – דינמו דרזדן 1:3
(נילס פטרסן 50, יוליאן שוסטר 61, יאניק האברר 81 / ריקו בנאטלי 48)


קייזרסלאוטרן – שטוטגרט 3:1
(לוקאש ספאלביס 6/ דניאל גרינצ'ק 21 בפנדל, צ'דרק אקולו 66, סימון טרודה 71)


אוסנברוק – נירנברג 3:2
(מרקוס אלבארס 4 בפנדל, כריסטיאן גרוס 63/ מיקאל איסק 38, טים לייבולד 50, אנריקו ולנטיני 72)


רגנסבורג – הידנהיים 5:2
(יונאס ניטפלד 45, מרקו גרוטנר 54 / מקסי תיל 30 ו-50, רוברט גלטצל 32 ו-82, קוליה פוש 55)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי