צפו: הופנהיים הביסה 0:3 את קלן, 3:3 בין וולפסבורג להרטה ברלין

הופנהיים
הופנהיים | Gettyimages

צמד של סנדרו ואגנר העלו את יוליאן נאגלסמן ושחקניו למקום החמישי בבונדסליגה, גייגר כבש את הראשון. הזאבים והברלינאים נפרדו בחלוקת נקודות אחרי משחק רב תהפוכות

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה הגרמנית נמשך היום, כשהופנהיים גברה 0:3 על נועלת הטבלה קלן ועלתה למקום החמישי כשלאחר מכן וולפסבורג והרטה ברלין נפרדו ב-3:3 שהשאיר את שתיהן באותם המקומות בטבלה.


קלן – הופנהיים 3:0
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, יוליאן נאגלסמן ושחקניו קיבלו יריבה בהזמנה וניצחו בקלות את נועלת הטבלה, שרשמה הפסד תשיעי מתחילת העונה. כבר בדקה התשיעית דניס גייגר העלה את הופנהיים ל-0:1 מבישול של נדים אמירי. בדקה ה-56 סנדרו ואגנר הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-80 כבר הפך את זה לתבוסה והשלים צמד מהרמה נהדרת של אנדריי קרמאריץ'. 0:3 בסיום לאורחת, שטיפסה למקום החמישי בבונדסליגה.





ואגנר. צמד מול נועלת הטבלה (Gettyimages)


וולפסבורג – הרטה ברלין 3:3

משחק מרובה דרמות ומהפכים, שבסופו של דבר הסתיים בחלוקת נקודות שהשאירה את הזאבים במקום ה-14 ואת הברלינאים במקום במקום ה-11. ודאד איבישביץ' העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הראשונה, והמארחת פספסה הזדמנות להשוות כשבדקה ה-21 מריו גומז החמיץ פנדל. המארחת לא ויתרה ובדקה ה-41 יונוס מאלי קבע 1:1 ושלוש דקות לאחר מכן גומז החזיר על ההחמצה מהנקודה הלבנה כשהפך את התוצאה ל-1:2 לפני הירידה להפסקה.

בדקה ה-53 קארים רקיק נגח כדור שהוגבה מבעיטה חופשית כדי להשוות ל-2:2, אך דיבוק אוריגי החזיר את היתרון לזאבים בנגיחה משלו בדקה ה-70. האורחים לא הרימו ידיים, ובדקה ה-83 דייבי זלקה השווה שוב, הפעם ל-3:3, בשער עם הרבה לחימה שקבע את תוצאת המשחק.



שחקני שתי הקבוצות מותשים אחרי ה-3:3 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי