"ההתנהלות של אובמיאנג לא הייתה נכונה, דורטמונד נפגעה"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

אקס השוורצגלבן אילקאי גונדואן ביקר את החלוץ בראיון ל"בילד": "לא יודע אם הייתי יכול להתנהג כמוהו, ההחלטה למכור אותו הייתה נכונה לשני הצדדים". וגם: האירוע הנשכח ממרץ 2016

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד עדיין סוערת בעקבות הסאגה הארוכה סביב מעברו של פייר אמריק אובמיאנג לארסנל, ראשי המועדון אף הבהירו שמעכשיו כל שחקן שינהל מגעים עם קבוצה אחרת יעלה באופן מיידי ליציע. אקס השוורצגלבן וקשרה של מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן התראיין היום (רביעי) ל"בילד" וביקר במרומז את החלוץ מגאבון.


"לא יודע אם הייתי יכול לעשות אותו דבר כמוהו", אמר. "כל מה שקרה עם 'אובה' לא תרם לשקט הנפשי של הקבוצה וכל ההתנהלות לא הייתה נכונה. אני מקווה שעכשיו אחרי שעזב יבוא שקט למועדון כי הם צריכים את זה כדי להצליח בבונדסליגה. אם אתה שחקן וכל יום יש ידיעות על כך שאתה עובר קבוצה אתה עוד יכול לעמוד בזה, אבל המועדון כולו נפגע וזה משפיע על השחקנים האחרים".



ההחלטה למכור את אובמיאנג: "ההחלטה הייתה נכונה לשני הצדדים. שני הצדדים יכולים לחיות עם הפתרון הזה. למרות שדורטמונד איבדה חלוץ טוב מאוד אני מקווה שהם קנו שקט. אני מחזיק להם אצבעות שיעלו שוב לליגת האלופות. זה יהיה נחמד לראות אותם שוב במפעל".


העזיבה שלו את דורטמונד
: "אנשים ביקרו אותי על כך שהייתי גלוי עם כולם ואמרתי שאני רוצה להחליף קבוצה. אני מבין שהאוהדים לא אהבו את זה, אבל רק רציתי להיות כן איתם ולתת הכל למועדון".


פייר אמריק אובמיאנג. פגע בדורטמונד (AFP)
פייר אמריק אובמיאנג. פגע בדורטמונד (AFP)


גונדואן רק שכח לציין שבמרץ 2016, בהיותו שחקנה של דורטמונד, הוא נפגש בחשאי בבית מלון באמסטרדם עם פפ גווארדיולה, מאמן באיירן מינכן באותה תקופה, כשהוא מלווה באחיו וסוכנו, אליהן.

Ilkay #Gündogan im @SPORTBILD-Interview: So hat #Aubameyang dem #BVB geschadet https://t.co/pWbCp6M5r5pic.twitter.com/ruEZ6tCyEf

— SPORT BILD (@SPORTBILD) February 7, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי