צפו בתקצירים: 1:2 לבאיירן על שאלקה. רויס חזר ב-0:2 של דורטמונד

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | AFP

הבווארים המשיכו לדהור, הפעם בזכות שערים של לבנדובסקי ומולר, די סנטו איזן זמנית מבישול של גורצקה. בטשוואי כבש בניצחון על המבורג, הקפטן חזר אחרי 259 ימים. טוואטחה מחוץ לסגל פרנקפורט, שגברה 2:4 על קלן

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) עם 0:2 של בורוסיה דורטמונד על המבורג החלשה, לברקוזן הופתעה בבית מול הרטה ברלין, פרנקפורט המשיכה בריצה שלה עם 2:4 על קלן, האנובר גברה על פרייבורג והופנהיים השיגה שלוש נקודות מול מיינץ. מאוחר יותר, שאלקה נכנעה לבאיירן מינכן. (לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור)


דורטמונד – המבורג 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
בדקה ה-49 בטשוואי ניצל טעות של מרגים מבראיי האלבני ובעט פנימה שער יתרון אחרי בישול של כריסטיאן פולישיץ' המוכשר. חלוץ הרכש כבש שער שלישי בשני משחקים מאז הגיע. הבשרוה המרגשת הגיעה מכיוונו של מרקו רויס, שפתח ושיחק אחרי 259 ימים בחוץ בעקבות פציעה. מריו גצה, ששב מפציעה גם הוא, החליפו. גצה גם קבע את תוצאת המשחק בזמן פציעות מבישול של אנדרה שורלה.



באיירן מינכן – שאלקה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

יופ היינקס כבר עם 14 ניצחונות רצופים, הפעם על חשבון הרויאל בלוז וליאון גורצקה, שחתם בבווארים לקראת העונה הבאה. רוברט לבנדובסקי הרשית כבר אחרי שש דקות, פרנקו די סנטו הפיח תקווה אצל האורחת עם שער בדקה ה-26, מבישול של גורצקה. התקווה של שאלקה החזיקה בדיוק שבע דקות, עד שתומאס מולר הכריע. באיירן רחוקה כבר 18 נקודות מהמקום השני, שאלקה עם הפסד שישי העונה. 


לברקוזן – הרטה ברלין 2:0

האורחים מברלין חוללו סנסציה אחרי שלברקוזן הגיעה למשחק עם הפסד אחד ב-16 המשחקים האחרונים וגם הוא, איך לא, לבאיירן מינכן. לאזרו קבע 0:1 בדקה ה-43 וסלומון קאלו כבש בדקה ה-58 אחרי טעות קשה של ג'ונתן טאה שאיבד את הכדור.


️ "Of course we want to win, but Hertha isn't coming here just to celebrate Carnival! We'll go into the game with confidence, but we also know that Hertha can beat us. "– #Herrlich#B04BSCpic.twitter.com/JFDODpa27E

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04_en) February 9, 2018


פרנקפורט – קלן 2:4
שלושה שערים של פרנקפורט בשבע דקות הכריעו את המפגש אחרי שקלן הצליחה להשוות. החלוץ הקרואטי אנטה רביץ' בעט פנימה בדקה ה-15 למארחים ששיחקו בלי טאלב טווטחה שלא נכלל שוב בסגל. קלן השוותה ל-1:1 בעזרת השופט שראה בטלוויזיה כי הייתה עבירה ברחבה ושינה את החלטתו מבעיטה חופשית לפנדל אותו כבש סימון טרודה(57), שמצא את הרשת גם בדקה ה-74. החלוץ הגיע משטוטגרט בינואר והספיק לכבוש כבר חמישה שערים בחמישהמשחקים, אבל השמחה של האחרונה בטבלה הייתה קצרה. הבלם רוס בנגיחה (59), סימון פאלטה דחק פנימה (65) ומרכוס וולף (67) הכריעו את המשחק.


האנובר – פרייבורג 1:2
בעיטה מצוינת של ולאדמר אנטון (28) שלא חגג מול קבוצתו לשעבר ושער של פליקס קלאוס (54) קידמו את האנובר למרכז הטבלה. גולדה צימק בדקה ה-89.


הופנהיים – מיינץ 2:4
מיינץ שקעה עוד יותר בתחתית אחרי שאדם סלאיי ההונגרי כבש צמד להופנהיים (27 ו-74) ואנדריי קרמריץ' הוסיף שני שערים משלו (67 ו-88). מיינץ הגיבה בצמד משלה של אמיל ברגרין (28 ו-80).


Ganz wichtiger Sieg! Und gleichzeitig der 500. Heimsieg in der @Bundesliga_DE! #bvbhsv 2-0 pic.twitter.com/ixL7P9I6lt

— Borussia Dortmund (@BVB) February 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי