צפו: מיינץ הפתיעה את לייפציג וסיבכה את וולפסבורג, פרייבורג והמבורג

פבלו דה בלאסיס מול פטר גולאצ'י
פבלו דה בלאסיס מול פטר גולאצ'י | AFP

הקבוצה של סנדרו שוורץ ניצחה 0:3 והורידה את הזאבים למקום ה-16 המוביל למבחנים. רק 1:1 לדורטמונד. צרפת: צמד של קבאני חילץ את פ.ס.ז' מהפסד ב-2:2 עם גנגאן וגם קבע שהאורוגוואי הוא מלך השערים בכל הזמנים

(גודל טקסט)
באיירן מינכן כבר הבטיחה את האליפות, אז מרכז תשומת הלב הליגה הגרמנית עובר לקרבות התחתית הלוהטים. 


מיינץ – לייפציג 0:3
מיינץ השיגה הערב (ראשון) ניצחון מפתיע על לייפציג וסיבכה עוד יותר את מאבקי התחתית כשהורידה את וולפסבורג למקום ה-16 המוביל למבחנים מול השלישית בליגה השנייה, את פרייבורג למקום ה-15 וסיבכה באופן ממשי את המבורג. פבלו דה בלאסיס כבש את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה (29), אלכסנדרו מקסים הכפיל (85) ובוטה באקו קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. נבי קייטה הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן.


ורדר ברמן – דורטמונד 1:1

ברמן, שסיימה את העונה ולא נותר לה על מה לשחק, הצליחה לסחוט 1:1 בבית מדורטמונד המאכזבת. מרקו רויס העלה את האורחת ליתרון (19), אך תומאס דילייני השווה (45) וקבע חלוקת נקודות. הצהובים שחורים שמדורגים במקום השלישי רחוקים כעת שתי נקודות משאלקה השנייה ובמאזנם ארבע יותר מלברקוזן שמדורגת במקום החמישי שמוביל לליגה האירופית כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה.


Das Runde muss ins Eckige. #SVWBVB 1-1 pic.twitter.com/t8pfCX3DoJ

— Borussia Dortmund (@BVB) 29 באפריל 2018


צרפת: פ.ס.ז' חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול גנגאן
האלופה פאריס סן ז'רמן מצאה עצמה בפיגור 2:0 מביך בבית מול גנגאן, אבל אדינסון קבאני כבש צמד תוך שמונה דקות (75 בפנדל, 82) וקבע 2:2. בתוך כך הושגו שני שיאים. האורוגוואי הפך למלך השערים בכל הזמנים של פ.ס.ז' בליגה עם 115, והאלופה איבדה נקודות ראשונות העונה בבית אחרי 17 ניצחונות רצופים.


Edinson Cavani has now scored more Ligue 1 goals (115) for PSG than any other player in the club's history.

El Matador writes another page in the record books. pic.twitter.com/7USWDbAKZF

— Squawka Football (@Squawka) April 29, 2018
 

מארסיי סיימה ב-1:1 מאכזב בחוץ מול אנז'ה ואיבדה גובה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. פלוריאן תובאן כבש בפנדל בדקה ה-3, אך המארחת הצליחה להשוות משער של ישמעל טראורה 11 דקות לסיום. המשמעות: מארסיי נותרה במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית עם נקודה פחות ממונאקו השלישית ושתיים פחות מליון השנייה כשנותרו עוד שלושה מחזורים עד לסיום העונה.


שערים של ג'יימס לה סיליקי (39) ובנג'מין בוריגו (47) סידרו לראן ניצחון אחרי ארבעה משחקים ללא אחד כזה למרות הרחקתו של כובש השער הראשון בצהוב שני (70) וקירבו אותם עד כדי נקודה אחת מסנט אטיין החמישית. גם יתרון מוקדם משער עצמי של ז'וריס גנאניון (17) לא הספיק למפסידה שרחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי