גצה הצעיר גנב את ההצגה מול באיירן: "עמדנו במטרה"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Gettyimages

אחיו בן ה-20 של מריו ושחקן האלופה עד הקיץ האחרון הוא גם מי שכבש את השוויון הדרמטי עבור אאוגסבורג ב-1:1 באליאנץ ארנה, לאחר טעות קשה של מנואל נוייר. רובן החמיא לאורחים: "התיקו הגיע להם"

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)
באיירן מינכן כבר לא מושלמת, אחרי ה-1:1 הביתי אתמול (שלישי) נגד אאוגסבורג. קובאץ' ושחקניו מרוחקים כעת רק שתי נקודות מוורדר ברמן שניצחה את הרטה ברלין 1:3 וגם בורוסיה דורטמונד יכולה לצמק ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד.


"גצה הקטן גנב את הנקודות באליאנץ ארינה", הייתה הכותרת של ה"בילד" אחרי שאחיו של מריו, פליקס גצה, כבש בדקה ה-86 אחרי טעות קשה של מנואל נוייר. גצה המשחק כבלם וקשר אחורי שיחק רק פעם שנייה בליגה כמחליף ויש לו רק 46 דקות בבונדסליגה – בקיץ האחרון אף שוחרר מבאיירן מינכן, אליה הגיע עוד כשמריו שיחק במועדון.


"הבונדסליגה מדברת על האחים גצה. בעוד שמריו איבד את מקומו בהרכב דורטמונד, אחיו בן ה-20 היה שותף לסנסציה נגד באיירן". נוייר השמיט כדור קרן בדקה ה-86 וגצה הצעיר דחק מקרוב עם החזה. הוא אמר למצלמות "סקאי גרמניה": "ידענו שזה אפשרי לקחת כאן משהו. השגנו את המטרה שלנו וזה עשה אותנו מאושרים. ידענו שכל אחד מאיתנו צריך לתת 110 אחוז במשחק. לא רציתי לשמוח יותר מדי כי אני חייב הרבה לבאיירן, התחלתי את הקריירה שלי בקבוצה". הוא שיחק בנוער בעונת 2016/17 ובעונה שעברה רשם 19 משחקים במדי באיירן ב'. כאמור הוא עבר רק הקיץ לאאוגסבורג וחתם עד 2022.


Yes Felix, that really did happen! #Götze#FCBFCApic.twitter.com/wf68cwSzTQ

— FC Augsburg English (@FCA_World) 25 בספטמבר 2018


ניקלאס סולה
מגן באיירן טען בסיום: "אסור לנו לספוג שערים כאלה בדקות הסיום. זה לא יקרה שוב. נסיק את המסקנות". אריאן רובן החמיא לאורחת: "אם אתה מוביל בבית אתה גם חייב לנצח, אבל אני מוריד את הכובע בפני האורחים. התיקו הזה מגיע להם".


לאון גורצקה קשר באיירן נפצע במשחק ועשוי להחמיץ את המשחק נגד הרטה ברלין ביום שישי הקרוב בליגה. ניקו קובאץ' החליף אותו במחצית בגלל פגיעה בקרסול. הוא שיחק את משחקו ה-120 בבונדסליגה ולראשונה כמגן שמאלי ואמר בסיום: "מקווה שזה לא משהו רציני. לגבי המשחק שלי, אני לא מרוצה. קשה להיכנס לנעליים של דויד אלבה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי