צפו: אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, פרנקפורט הביסה 1:4

ג'ונתן דה גוזמן
ג'ונתן דה גוזמן | Gettyimages

קבוצתו של טאלב טוואטחה, שנותר מחוץ לסגל בשל פציעה, עצרה את הרצף השלילי עם ניצחון גדול על האנובר. אאוגסבורג השיגה את ניצחונה השני העונה כשהביסה 1:4 את פרייבורג, שלושער לפינבוגאסון האיסלנדי. צפו

(גודל טקסט)

אחרי שבאיירן מינכן הפסידה בברלין ובורוסיה דורטמונד כבשה את הפסגה, המחזור שישי בליגה הגרמנית ננעל הערב (ראשון) עם שני המשחקים האחרונים. במפגש המוקדם התפוצצה פרנקפורט – ללא טאלב טוואטחה הפצוע – עם 1:4 גדול על האנובר בקרב תחתית. במשחק המאוחר, אאוגסבורג ברחה מהתחתית כשהביסה 1:4 את פרייבורג בזכות שלושער של אלפרד פינבוגאסון האיסלנדי.


אאוגסבורג – פרייבורג 1:4 (
לחצו כאן וצפו בתקציר)
אאוגסבורג, שהייתה במרחק של הפרש שערים בלבד מהקו האדום, השיגה את ניצחה השני העונה ועלתה למקום השמיני בטבלה. האורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-19 משער של קיובי הברזילאי ורבע שעה מאוחר יותר, הקבוצה כבר הכפילה את התוצאה אחרי כיבוש נפלא בעקב של אלפרד פינבוגאסון האיסלנדי שחזר מפציעה.

פרייבורג אמנם צמצמה במחצית השנייה משער עצמי של שמיד (49), אבל אאוגסבורג סגרה את הסיפור 20 דקות מאוחר יותר אחרי שפינבוגאסון הוכשל ברחבה וקיבל את הכבוד לכבוש את שערו השני במשחק מהנקודה הלבנה. שבע דקות לסיום המשחק, החלוץ האיסלנדי השלים שלושער והראה עד כמה הוא היה חסר לקבוצתו במחזורים הראשונים.


אלפרד פינבוגאסון כבש שלושער במשחקו הראשון העונה (Gettyimages)

פרנקפורט – האנובר 1:4
ללא טאלב טוואטחה ששב לקבוצתו פצוע מצמד המשחקים של נבחרת ישראל באמצע החודש, פרנקפורט הסתדרה מצוין וקטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון עם 1:4 מרשים בבית על האנובר החלשה.

בעקבות התוצאה, קבוצתו של המגן הישראלי טיפסה באופן זמני למקום ה-11 בטבלה כשבמאזנה שבע נקודות מתוך 18 אפשריות. האנובר, מנגד, שקעה עמוק במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד. אוביט אנדיקה פתח את החגיגה (36), אנטה רביץ' הכפיל (45) וג'ונתן דה גוזמן נעץ את השלישי (59). ארבע דקות לסיום פלורן מוסליה הצליח לצמק, אך המילה האחרונה הייתה של לוקה יוביץ' שכבש את הרביעי בדקה ה-89 וקבע את תוצאת המשחק.


שחקני פרנקפורט חוגגים את ניצחונם השני העונה בבונדסליגה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי