גורצקה: "אנחנו כובשים ומפסיקים לשחק. צריך לתקן את זה"

לאון גורצקה
לאון גורצקה | Gettyimages

למרות ה-1:4 על שטוטגרט, בבאיירן יודעים שהיכולת לא מספיקה. הקשר שכבש את השער השלישי: "בשבועות הבאים נשחק נגד יריבות הרבה יותר קשות שלא יתנו מתנות". קובאץ': "במחצית אמרתי לשחקנים שיתעוררו"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן צימקה את הפער מבורוסיה דורטמונד בחזרה לשש נקודות אחרי שניצחה 1:4 את שטוטגרט למרות 1:1 במחצית. עם זאת, בעיתון ה"בילד" נכתב: "זה לא היה מרשים כמו שזה נראה. בבאיירן נהנו מטעויות קשות של שוער שטוטגרט ושער עצמי".


מאז חידוש הפגרה לפני שני מחזורים, לאון גורצקה מוביל את הבווארים עם שלושה שערים והוא אמר בסיום: "התחלנו טוב מאוד את המשחק וכבשנו, אבל אז חשבנו שזה נגמר והורדנו הילוך. זו בעיה שראינו כבר בסיבוב הראשון העונה ואנחנו צריכים להתמודד איתה. בשבועות הקרובים נשחק נגד יריבות הרבה יותר קשות שלא יתנו לנו מתנות"


אוהדי באיירן אפילו שרקו בוז במחצית אז לוח התוצאות הראה כאמור 1:1, לאחר שבדקה ה-26 אנסטסיוס דוניס השווה ל-1:1, 262 ימים אחרי שכבש ב-1:4 המדהים של שטוטגרט באליאנץ ארנה במאי האחרון. שטוטגרט מחזיקה באחד המאזנים הגרועים בתולדותיה כשעד כה ניצחה רק בארבעה משחקי ליגה, לעומת 13 הפסדים ושתי תוצאות תיקו. השוער רון רוברט צילר, שביצע כמה טעויות, אמר בסיום: "עם קצת מזל אולי היינו לוקחים נקודה".


המאמן המנצח ניקו קובאץ' אמר: "מה שהכריע את המשחק זו היכולת האישית של כוכבי הקבוצה. במחצית הראשונה כבשנו מהר ואז הם התארגנו וחסמו אותנו. בשנייה שיחקנו מהר יותר וזה עזר. במחצית אמרתי לשחקנים שיתעוררו, השער המוקדם של טיאגו בדקה החמישית היה צריך להעיר אותם ולא להרדים אותם". יוזואה קימיך הוסיף: "אנחנו צריכים לנצח כל משחק וכרגע אסור לנו לאבד יותר נקודות. אם זה יקרה המאבק לאליפות יהיה גמור".

4:1 win against @VfB ⚽️#fcbayern#bundesliga#fcbvfb#esmuellert#MiaSanMiapic.twitter.com/qa8Ulm7cDI

— Thomas Müller (@esmuellert_) 27 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי