צפו בתקצירים: 1:1 לדורטמונד בפרנקפורט, באיירן נוצחה 3:1 אצל לברקוזן

לאן גורצקה
לאן גורצקה | Gettyimages

אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים, הבווארים נעצרו אך למזלם גם המוליכה מעדה והפער עומד על שבע נקודות. גלדבאך ניצחה 0:2 את שאלקה ועלתה למקום השני, וולפסבורג גברה 0:1 בחוץ על הרטה ברלין

(גודל טקסט)
אחרי שלייפציג לא התקשתה והביסה את האנובר 0:3 בחוץ, המחזור ה-20 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים. באיירן מינכן הופתעה עם הפסד 3:1 אצל לברקוזן, אבל למזלה דורטמונד סיימה רק ב-1:1 בחוץ נגד פרנקפורט והפער ביניהן צמח בנקודה ועומד על שבע נקודות. מי שעקפה את האלופה היא מנשנגלדבאך, שניצחה את שאלקה 0:2 בחוץ ועלתה למקום השני הודות להפרש שערים עדיף.


באייר לברקוזן – באיירן מינכן 1:3
אחרי שבעה ניצחונות רצופים בליגה, הבווארים הפסידו במפתיע, אך למזלם דורטמונד לא הצליחה לנצח והפער גדל רק בנקודה. לאון גורצקה נתן לאוהדי באיירן הרבה תקווה עם שער יתרון בדקה ה-41, אבל לאון ביילי (53), קווין פולנד (63) ולוקאס אלאריו (89) קבעו מהפך מדהים ו-1:3 יוקרתי בסיום. באמצע השבוע באיירן תתארח אצל הרטה במסגרת הגביע ותנסה להתאושש ובסוף השבוע היא תארח את שאלקה בליגה. לברוקןזן טיפסה לחלק העליון והתקרבה למאבק על הכרטיס לליגה האירופית.


Schluss in Leverkusen. #B04FCBpic.twitter.com/9HBSQ6VeSM

— FC Bayern München (@FCBayern) February 2, 2019


פרנקפורט – דורטמונד 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

מרקו רויס הלוהט העלה את דורטמונד ל-0:1 עם ה-13 שלו העונה בבונדסליגה (22), אבל פרנקפורט לא הרימה ידיים ולוקה יוביץ' קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-36. הצהובים שחורים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אבל בכל זאת כאמור הגדילו את הפער ובמחזור הקרוב הם ינסו לשוב למסלול הניצחונות במשחק בית נגד הופנהיים. פרנקפורט, מנגד, נותרה במקום החמישי בטבלה כאשר הפער בינה לבין לייפציג הרביעית עומד על חמש נקודות.

 
 


הפעם השער שלו לא הספיק. מרקו רויס (Gettyimages)


שאלקה – מנשנגלדבאך 2:0

אלכסנדר נובל השאיר את שאלקה ב-10 שחקנים (59) וגלדבאך ניצלה זאת והצליחה להכריע את המשחק הודות לשערי ניצחון מאוחרים של כריסטוף קרמר (85) ופלוריאן נויהאוס (91) מצמד בישולים של תורגאן הזאר. האורחת השתוותה לבאיירן מינכן במקום השני עם 42 נקודות ועקפה אותה הודות להפרש שערים עדיף. 


תוצאות נוספות

הרטה ברלין – וולפסבורג 1:0

נירנברג – ורדר ברמן 1:1

הופנהיים – פורטונה דיסלדורף 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי