מריו גצה: "אם אנחנו רוצים אליפות, היינו צריכים לנצח שם"

שחקני דורטמונד מאוכזבים
שחקני דורטמונד מאוכזבים | Gettyimages

קשר דורטמונד לאחר ה-0:0 עם נירנברג, שקירב את באיירן למרחק מסוכן מהמוליכה: "צריכים לשנות כיוון כדי לא לאבד את המירוץ". פאברה: "זה קורה לפעמים בכדורגל, לא שיחקנו רע". הפער בפסגה יכול להימחק כבר בשבת

(גודל טקסט)
באיירן מינכן תשחק היום (שלישי) נגד ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות עם רוח גבית נפלאה, לאחר שדורטמונד הפסידה אתמול שתי נקודות חשובות נוספות בליגה עם תיקו מאופס נגד נירנברג וכעת באיירן מרוחקת ממנה כבר שלוש נקודות בלבד. עושה רושם שהסדר הישן עומד לחזור על כנו בבונדסליגה. ה"בילד" יצא בהאשמה גדולה נגד מאמן דורטמונד לוסיאן פאברה, שהוא מאבד את המירוץ לכל התארים של דורטמונד.


"כבר בשבת יכולה באיירן מינכן להשתוות לדורטמונד עם ניצחון על הרטה ברלין", כתב העיתון, שציין שדורטמונד תשחק ביום ראשון בבית נגד לברקוזן של פטר בוס שנמצאת ביכולת מצוינת. בינתיים, פאברה עם חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. בנוסף לצמצום הפער בליגה, דורטמונד עפה מהגביע הגרמני והובסה 3:0 על ידי טוטנהאם בוומבלי במשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס. פתיחת העונה הנפלאה כבר נמחקה מזמן עם שלוש תוצאות תיקו רצופות בבונדסליגה. אז נכון שהקבוצה סובלת ממכת פציעות קשה, אבל עדיין חוסר היכולת לנצח את נירנברג האחרונה בטבלה מעיד על משבר. האתר "ספורט1" הגרמני כתב: "לראות את דורטמונד משחקת היום זה פשוט מתסכל".


פאברה לא הסכים להודות שקבוצתו מצויה במשבר: "זה קורה לפעמים בכדורגל. לא שיחקנו רע והיו לנו מספיק מצבים כדי לכבוש שער ניצחון". מריו גצה היה תקיף יותר: "זה לא מספיק עבורנו. אנחנו חייבים להשיג בכזה משחק שלוש נקודות. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות היינו צריכים לנצח שם".


50 אלף הצופים שהגיעו למשחק סבלו אתמול מבעיות תחבורה בשל פצצה ישנה של מלחמת העולם השנייה במשקל 250 קילו שנמצאה בעיר. אחרי ההפסד לטוטנהאם כריסטיאן פוליסיץ' היה פצוע ואשרף חאכימי, עומר טופראק ומחמוד דאהוד ירדו לספסל. אוהדי נירנברג הפגינו דווקא נגד העובדה שקבוצתם צריכה לשחק בימי שני, וזרקו כדורי טניס למגרש. המשחק הופסק לכמה דקות.


אקסל ויטסל צייץ: "מתסכל לא לקחת את הנקודות אחרי שאתה משחק טוב יותר ושולט במשחק. אנחנו צריכים להשתפר ולדחוף את עצמנו למשחק גדול נוסף ביום ראשון הקרוב".


Disappointed not to get the win after dominating the game today.
We need to improve and push ourselves this week with another big game on Sunday pic.twitter.com/SYn7CgcYba

— Axel Witsel (@axelwitsel28) 18 בפברואר 2019

גם השוער רומן בורקי דיבר על תיסכול: "זה בהחלט מסתכל לראות את המשחק שלנו מעמדת השוער מאחור. היריבות שלנו למדו את הצדדים החזקים שלנו והתרגלו לשחק מולנו. אנחנו עכשיו צריכים למצוא פיתרון למצב, אבל כרגע זה קשה לנו. איבדנו את כח המהלומה ופיזית אנחנו חלשים יותר מהאחרים".


גצה, ששימש כקפטן דורטמונד לראשונה בליגה, אמר: "זה כבוד גדול עבורי. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על מצבנו ולשנות את הכיוון שלא נאבד את המירוץ לזכייה באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי