טר שטגן: "רויס יכול להשתלב נהדר בברצלונה"

מרקו רויס
מרקו רויס | Gettyimages

מושבה גרמנית בקאמפ נואו? רגע לפני הקלאסיקו, שוער הקטאלונים החמיא לחברו לנבחרת בראיון לכלי התקשורת בגרמניה. וגם: מה הוא חושב על הקאמבק של מריו גצה?

(גודל טקסט)

רגע לפני הקלאסיקו שייערך הערב (21:45, ספורט1), השוער הנהדר של ברצלונה, מארק אנדרה טר-שטגן, אמר לעיתון DAZN הגרמני שלדעתו, מרקו רויס, הכוכב של בורוסיה דורטמונד, היה יכול להשתלב נהדר בברצלונה.

כידוע, רויס נולד וגדל במחלקות הנוער של דורטמונד ונחשב לגיבור מקומי בעירו, הוא עזב את דורטמונד ב-2006 וחזר אליה ב-2012 כשנרכש מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 17 מיליון יורו. מאז הספיק לרשום 231 הופעות במדים הצהובים, בהם כבש 113 שערים והוסיף 72 בישולים. למרות המספרים המרשימים, פציעות חוזרות מהם סבל לאורך כל הקריירה עיכבו את הגרמני, שמקושר לענקיות אירופה כבר תקופה ארוכה.

בימים אלה הכוכב רואה כיצד קבוצתו שומטת פער של 10 נקודות מבאיירן מינכן בבונדסליגה לאחר פתיחת עונה נהדרת. "סגנון המשחק של רויס הוא פשוט מטורף" אמר שוער ברצלונה "רויס יכול להיות שחקן נהדר לברצלונה"


טר שטגן ומרקו רויס ב-2011 (צילום: Getty Images)

"אני מאמין שהרבה מאוד קבוצות גדולות היו רוצות לצרף אותו, אבל הוא מאושר בדורטמונד כי המשפחה שלו שם. זה תמיד היה חשוב עבורו. הוא שחקן שיכול לשחק בכל קבוצה בעולם, אבל הוא גם שחקן שחייב לכבד, כי הוא תמיד אומר – 'אני יישאר לאיפה שאני שייך, איפה שהמשפחה שלי נמצאת ואיפה שתומכים בי'. אני מכבד את זה"

"זאת החלטה אמיצה ומדהימה מבחור מדהים". השוער דיבר על חבר נוסף מנבחרת גרמניה, כובש שער נהיצחון במונדיאל 2014, מריו גצה, שעבר קריירה מלאת עליות ומורדות לפני שחזר לסינגל אידונה פארק ב-2016, אחרי קדנציה כושלת בבאיירן מינכן. 

מאז שחזר לדורטמונד, גצה התגבר על מחלה שהפריע לתפקוד השרירים שלו, וחזר להרכב הראשון של הצהובים. "אני שמח שמריו חזר למסלול הנכון. זאת הקלה עצומה בשבילו" סיפר טר-שטגן "הדברים הלכו נהדר מאחורי הקלעים אחרי כל מה שעובר ואני שמח בשבילו. זה מדהים לראות אותו חוזר למקום הטבעי שלו" 


טר שטגן שמח לראות אותו חוזר. (צילום: AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי