העונה הגרועה של שאלקה מזה 26 שנים. טדסקו יפוטר?

דומניקו טדסקו
דומניקו טדסקו | Gettyimages

המועדון מגלזנקירשן לא ניצח מאז חודש ינואר ושלושה ימים לפני הגולמין נגד מנצ'סטר סיטי הרויאל בלוז הובסו 4:2 על ידי ורדר ברמן: "כל עוד יש לי את הביטחון מההנהלה, אמשיך במועדון", אמר המאמן

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
לפני שנה שאלקה הייתה חתומה על אחת הפתעות העונה, לאחר הצלחתו של יוליאן נגלסמן בהופנהיים, הרויאל בלוז המשיכו את מגמת ה-" laptop coaches" וצירפה את דומניקו טדסקו מאמן צעיר חסר ניסיון בן 31 בזמנו. אז הוביל את שאקלה למקום השני בבונדסליגה ומשך התעניינות ממועדונים בכירים באירופה.


העונה התהפכו היוצרות ושאלקה בדרך לאחת העונות הגרועות בתולדותיה כאשר הקבוצה נמצאת במקום ה-14 בטבלה במרחק של ארבע נקודות מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן כשכל הקבוצות מתחתיה יש משחק אחד פחות ממנה, בשל התבוסה 4:2 לוורדר ברמן אמש (שישי), ארבעה ימים לפני משחק הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. למעשה זוהי העונה החלשה של הקבוצה מזה 26 שנים 


המנהל הספורטיבי החדש של שאלקה יוכן שניידר שהצטרף במהלך השבוע האחרון אמר: "חייב להיות שיפור ביכולת של הקבוצה. האמת שבמחצית הראשונה היה שיפור, אך אנחנו עם הפנים בשבוע הבא, יש לנו שני משחקים חשובים נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ומשחק ליגה נגד לייפציג".


+++ ABPFIFF +++

Der #S04 unterliegt @werderbremen mit 2:4. #SVWS04pic.twitter.com/BmLGwD8xDo

— FC Schalke 04 (@s04) March 8, 2019


טדסקו אמר לאחר התבוסה: "רצינו מאוד להשתפר אחרי המשחקים נגד מיינץ ודיסלדורף. כל עוד יש לי את האמון מהמועדון אני אנסה להוציא את הקבוצה מהשבר, יש לנו צוות טוב ואנחנו יכולים לעשות את זה".


קשה לדעת מה יהיה עתידו של המנג'ר הגרמני, אך אם קבוצתו תודח מליגת האלופות ותמשיך ברצף ההפסדים בבונדסליגה, לא תהיה ברירה להנהלה לבצע זעזוע בצוות המקצועי ולפטר את המאמן שחולל ניסים בשנה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי