גרמניה התרגשה מהמהפך של דורטמונד: "משחק מרגש ומטורף"

רויס ופאברה
רויס ופאברה | Gettyimages

דורטמונד חזרה מפיגור בפעם החמישית העונה, המאמן היה בטירוף. כובש שער הניצחון מרקו רויס: "האמנו עד הסוף, זה מוכיח את האופי של הקבוצה". הלחץ עובר לבאיירן שתארח הערב את מיינץ

(גודל טקסט)
בארבעת המשחקים המוקדמים של יום שבת בבונדסליגה היו לא פחות מ-14 שערים, אך זה היה כאין וכאפס לדרמת הענק שהתרחשה אתמול (שבת)באצטדיון האולימפי, שם, בורוסיה דורטמונד ביצעה מהפך ענק מול הרטה ברלין וניצחה 2:3 ברגע האחרון. זה, ללא ספק, היה אחד המשחקים המשוגעים של העונה, וגם בגרמניה לא נרגעו.


"וואו, איזה משחק, ואיזה סיום. דורטמונד איבדה את העשתונות מרוב עצבים ואחר-כך מרוב שמחה", נכתב ב-"בילד" הגרמני, לאור הכושר הירוד של הצהובים לאחרונה. החבורה של פאברה לא ניצחה בשלושה משחקי חוץ רצופים עד אתמול ואיבדה את הפער המבטיח מ'הבווארים'. רבים טענו שלקבוצה אין את האופי לזכות באליפות. המספרים יספרו אחרת: המהפך על הרטה ברלין היה המהפך החמישי של דורטמונד העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בבונדסליגה.


על שער הניצחון המרגש היה חתום הקפטן מרקו רויס, שמצפה לאליפות ראשונה בשבע השנים שלו הקבוצה. הגרמני הגיע ל-19 שערים העונה בכל המסגרות, רק אחד פחות מבכל השנתיים הקודמות. רויס אמר בהתרגשות: "האמנו שננצח לאורך כל המשחק, גם בדקות הקשות. זה מראה את האופי של הקבוצה הזו. אני חושב שיש עוד זמן, אבל הניצחון הזה היה מאוד חשוב". את הבישול החשוב סיפק ג'יידון סאנצ'ו, בבישול השני שלו במשחק. הקשר האנגלי המצוין הגיע ל-17 בישולים העונה, הכי הרבה בשלב הזה מאז שהתחילו לספור אותם בשנת 1992. בדורטמונד התמוגג מהאנגלי הצעיר שפיצה על חסרונים של קצה ואלקאסר.



שחקני דורטמונד חוגגים (Gettyimages)


המאמן לוסיאן פאברה שכח את העצבים על הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו ("זאת בושה ושערורייה") ואמר לאחר המשחק: "זה היה משחק מרגש ומטורף בעיקר במחצית השנייה. בסופו של דבר היינו ראויים לנצח ואני שמח שזה קרה בדקה האחרונה". הסטטיסטיקה מגבה את דבריו של המאמן. דורטמונד בעטה לשער יותר מפי שלושה מאשר המארחת: דורטמונד בעטה 25 בעיטות לעומת שבע בלבד של הרטה. לראשונה מאז ינואר, דורטמונד ניצחה בשני משחקים רצופים בבונדסליגה, והיא שוב מובילה, לפחות באופן זמני, בשלוש נקודות על פני באיירן


וכעת, הלחץ עובר לבאיירן מינכן. לאחר ההדחה מליגת האלופות עם הפסד ביתי 3:1 לליברפול ביום רביעי, אלופת גרמניה תנסה לחזור למקום הראשון כשתארח בביתה את מיינץ (19:00), וניצחון בהפרש של שער אחד יספיק לה. באיירן מגיעה עם חמישה נצחונות רצופים בליגה.


המגן ג'ושוע קימיך שהיה חסר מאוד נגד ליברפול (נעדר בשל כרטיסים צהובים), יחזור להרכב ואמר לקראת המשחק: "אין שום סיבה שנעצור. יש לנו עדיין שני תארים מאוד חשובים להילחם עליהם". המאמן ניקו קובאץ': "נעשה הכל כדי לזכות באליפות. יש לנו תשעה משחקים והמאבק מול דורטמונד קשה".


@matshummels: "Wir können noch eine gute Saison draus machen."

‍♂️ @SergeGnabry trainierte heute individuell.

 Zum Vorbericht: https://t.co/5k5gN0MGpA#FCBM05pic.twitter.com/I4nMivdIsE

— FC Bayern München (@FCBayern) March 16, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי