כמו אז: באיירן מינכן תחליף את נוייר בשוער שאלקה?

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Gettyimages

הבווארים חוששים שהקריירה של אלוף העולם לשעבר קרובה לסיום לאור הירידה ביכולת והפציעות החוזרות, וכפי שקרה ב-2011, אז נרכש שוער הכחולים מגלזנקירשן כדי להחליף את באט הוותיק, כעת נובל סומן על ידם

(גודל טקסט)
האם פעם נוספת נראה שוער שעוזב את שאלקה לטובת באיירן מינכן וממצב את עצמו כאחד הטובים בעולם? ב-2011 היה זה מנואל נוייר שהוביל לזעם בגלזנקירשן עקב מעברו ליריבה המושבעת לאחר שנבחר לשחקן העונה בבונדסליגה, וכעת ההיסטוריה עשויה לחזור על עצמה כאשר הבווארים מחפשים מחליף למנואל נוייר שנעדר לעתים די קרובות בעונה האחרונה וסימנו את אלכסנדר נובל.


בזמן ששחקנים באים והולכים בבאיירן מינכן לאורך השנים, מי ששמר על יציבות ועל מקומו בין הקורות מאז 2011 הוא נוייר, שהיה בשיאו השוער הטוב בעולם וכמובן גם זכה במונדיאל עם גרמניה, אבל בשנתיים האחרונות חלה ירידה גדולה ביכולתו, מעבר לפציעות שהשביתו אותו לתקופות ארוכות, ובמועדון חוששים שהקריירה שלו לקראת סיומה על אף שהוא בן 33 בלבד – לפחות כל עוד הוא מתכוון להמשיך ולנסות לשחק ברמות הגבוהות. יש לציין שנוייר עצמו שלל את האפשרות שיפרוש רק השבוע במסיבת עיתונאים.



נוייר. באיירן מינכן שוקלת לוותר עליו אחרי מעל עשור (AFP)


לפי "ספורט1" הגרמני, גם אם הקריירה לא תסתיים בקרוב, בבאיירן מינכן הוא כנראה לא ימשיך. גם את המשחק היום נגד ורדר ברמן (16:30, ישיר בספורט2) הוא יחמיץ עקב פציעה וזוהי דאגה נוספת עבור ניקו קובאץ' וקבוצתו, שלא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות לאור הקרב הכה צמוד מול דורטמונד על האליפות. חוזהו של נוייר, אגב, יסתיים ב-2021.


באשר למחליפו האפשרי, נובל בן ה-22 הצטרף עבור סכום זעום לשאלקה מפאדרבורן ב-2015 ובחודשים האחרונים הדיח את הקפטן ראלף פאהרמן מההרכב בזכות יכולת גבוהה שהציג גם בליגת האלופות, על אף ש. העונה למעשה הוא פתח לראשונה בקריירה בהרכב במשחק בונדסליגה, אחרי שעד כה עלה מפעמיים מהספסל בעבר.


Alexander Nubel could be the man Bayern Munich turn to in the summer transfer window, with the keeper performing brilliantly for FC Schalke in the Bundesliga. ⚽️https://t.co/iiI5O6aqIH

— FOX Sports PH (@FOXSports_PH) April 20, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי