ארסנל החתימה כישרון מברזיל, סראביה חתם בפ.ס.ז'

פאבלו סראביה
פאבלו סראביה | AFP

העברות: התותחנים שמו את ידם על הבטחה גדולה מברזיל. אלופת צרפת התחזקה בקשר הספרדי, טוטנהאם ביצעה רכש ראשון לאחר שנה וחצי ובאיירן מינכן מחזרת אחרי עוסמאן דמבלה. וגם: היעד החדש של רפא בניטס

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
רשמי
* ארסנל הכריזה היום על החיזוק החדש לסגל שלה. מדובר בגבריאל מרטינלי, קיצוני שמאלי בן 18 מברזיל. את העונה האחרונה סיים באיטואנו הברזלאית, בה שיחק גם בקבוצות הנוער. רשם 10 שערים ב-34 משחקים מאז הופעת הבכורה שלו, כשהיה רק בן 16. נבחר לתגלית הענוה בליגה הברזילאית בעונה החולפת וקיבל זימון מצ'יצ'י לסגל הרחב לקראת הקופה אמריקה.




* קשרה האיטלקי של ססאולו סטפנו סנסי עבר בהשאלה לאינטר תמורת 5 מיליון יורו.





* טוטנהאם ביצעה רכש ראשון מאז 2018, אבל מאוריסיו פוצ'טינו עדיין לא יוכל להשתמש בו: חלוץ לידס ג'ק קלארק חתם לארבע עונות במדי התרנגולים, כשאת הראשונה הוא יעביר בהשאלה בקבוצתו הקודמת מהצ'מפיונשיפ.




* פאבלו סראביה, קשרה ההתקפי של סביליה, חתם רשמית לחמש עונות בפריז סן ז'רמן אלופת צרפת, ששילמה את סעיף השחרור שלו: 18 מיליון יורו. הקשר הספרדי מגיע לאחר עונת שיא בה כבש 23 שערים ובישל עוד 17 ב-53 משחקים.




* רפא בניטס שסיים את חוזהו בניוקאסל, חתם רשמית בקבוצת דליאן ייפאנג הסינית. בניטס ירוויח 12 מיליון ליש"ט.


* בורוסיה דורטמונד השלימה באופן רשמי את החתמתו של ג'ובאני ריינה, הכוכב העולה בן ה-16 מארה"ב. החלוץ עזב את האקדמיה של ניו יורק, לה עזר לזכות באליפות הנערים עם 15 שערים ב-22 משחקים. ריינה כבש 6 שערים באליפות העולם עד גיל 17 עבור נבחרת ארה"ב ונחשב לשחקן הטוב בעולם לגילו, ע"פ דירוג IMG. גם בראדלי פינק, קשר שוויצרי בן 16 הצטרף. 


שמועות

* לפי הסקאי, ווסטהאם דחתה הצעה של 19.7 מיליון ליש"ט על מרקו ארנאוטוביץ' מקבוצה בסין. כזכור כבר בחודש ינואר דובר כי האוסטרי מעוניין לעזוב לאסיה, אך סיים את העונה במדי הפטישים.


* אביו של ניימאר הכחיש את הדיווחים בספרד לפיהן נפגש עם הנהלת ברצלונה – ראו ידיעה נפרדת.


* באיירן מינכן רוצה לצרף שחקן התקפה בכיר הקיץ, ולאחרונה הביעה עניין בעוסמאן דמבלה. לפי "פראנס פוטבול", המנהל הספורטיבי של אלופת גרמניה, חסן סליהמידיץ', פנה לסוכניו במטרה לצרפו. סליהמידיץ' הבטיח לדמבלה כי יהפוך לאחד מכוכבי הבונדסליגה, ובמועדון מאמינים שלאור צירופם המסתמן של אנטואן גריזמן וניימאר, אלופת ספרד לא תערים קשיים. ברצלונה אמרה לסוכנו מוסא סיסוקו שהוא בתוכניות לעונה הבאה אלא שהצעה טובה יכולה לשנות את פני הדברים.


* מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם ברונו פרננדס, קשרה של ספורטינג ליסבון, כך לפי "הגאזטה דלה ספורט". הפורטוגלי בן ה-24 כבש בעונה שעברה 32 שערים והוסיף עוד 18 בישולים ב-53 הופעות. כעת נותר השלב הקשה באמת, ההסכמה בין המועדונים. הפורטוגלים דחו כבר הצעה מהשדים האדומים בגובה 31 מיליון ליש"ט והם דורשים לפחות 54 מיליון ליש"ט עבורו.


ברונו פרננדס. רק הסיכום בין המועדונים נותר (AFP)
ברונו פרננדס. רק הסיכום בין המועדונים נותר (AFP)


* עוד ביונייטד, על פי דיווח של "סקאי" באנגליה השדים האדומים נמצאים צעד לפני היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי במירוץ להחתמת הארי מגווייר מלסטר. בהנהלת יונייטד הציעו לאלופה מ-2016 70 מיליון ליש"ט על הבלם, אלא שלסטר דחתה גם את ההצעה הזו.


* דיווח באנגליה: טנגי אנדומבלה, הקשר הצרפתי בן ה-22, נמצא באנגליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות בטוטנהאם. האנגלים, שלא צירפו שחקן מאז ינואר 2018, צפויים לשלם 56 מיליון ליש"ט עבור הקשר שיחתום לחמש שנים בתמורה ל-8.5 מיליון ליש"ט לעונה.


* באיטליה ממשיכים לעסוק בגונסאלו היגוואין. לפי "קוריירה דלה ספורט", למרות שאחיו של השחקן הצהיר שבארץ המגף הוא ישחק רק במדי יובנטוס – השחקן לא נמצא בתוכניות של מאוריציו סארי, ורומא תנסה לשכנע אותו להצטרף. המאמן פאולו פונסקה ייכנס לתמונה וישוחח עם החלוץ. הג'ילארוסי רוצים להחתים שם גדול שיחליף את אדין דז'קו שצפוי לעזוב, במטרה להרגיע את הקהל המאוכזב, ובקבוצה מאמינים שיובנטוס תשתתף בחלק משכרו (7.5 מיליון יורו) היות ולשתיהן אינטרס משותף: קיום העסקה.




* לפי "סאן", ארסנל מתכננת להציע 12 מיליון ליש"ט עבור ג'רוד באוון, החלוץ בן ה-22 שכבש 14 שערים בליגת המשנה במדי האל סיטי. התותחנים, שעקבו אחרי השחקן עוד מינואר, אישרו את הידיעה ואמרו: "הוא כישרון צעיר ואנחנו מאמינים שהוא יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד". האל סיטי דורשת 15 מיליון ליש"ט אך עשויה להתפשר אם העסקה תתרחש באופן מיידי.


* אתלטיקו מדריד ואספניול לא הגיעו להסכמה בנוגע לבלם מריו הרמוסו אין אולטימטום רשמי אבל השתיים רוצות לסגור את העניין עוד לפני השבוע הבא, אז השחקן עתיד לחזור מהחופשה הפרטית שלו.. ב"אס" נכתב שאתלטיקו תחפש אופציות אחרות אם לא תהיה התקדמות עד סוף השבוע. אספניול דורשת 30 מיליון יורו, וצריך לזכור שמחצית מהסכום יגיע לריאל מדריד.


פטריק ויירה, מאמנה של ניס, שהיה מועמד להחליף את רפא בניטס בניוקאסל, הודיע שזה לא יקרה: "אני נמצא בניס לטווח ארוך. אין לי שום כוונה ללכת למקום אחר. תמיד הרגשתי כאן טוב ושיתוף הפעולה עם האנשים סביבי הוא מעולה".


ברונו פרננדס. עכשיו נותר החלק הקשה (AFP)


* בספרד בטוחים: סרחיו רגילון, המגן הצעיר של ריאל מדריד, יעבור בהשאלה לסביליה. לפי "אס", ביום חמישי תגיע ההכרזה הרשמית. המגן בן ה-22 שרשם אשתקד 22 הופעות ו-1800 דקות, יושאל לעונה אחת ללא אופציית רכישה מצד המועדון האנדלוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי