ריברי מודאג: "באיירן חייבת להשקיע ולחזק את הסגל שלה"

פרנק ריברי
פרנק ריברי | Gettyimages

הקשר הצרפתי שנפרד הקיץ לאחר 12 שנה התראיין בגרמניה: "להגיע לתחילת העונה עם קומאן וגנאברי בלבד זה מעט". כשנשאל מה יקרה אם סאנה לא יחתום, התלוצץ: "אולי יתקשרו אליי שוב". וגם: תוך שבועיים יחליט על עתידו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
במשך עשור שלם אריאן רובן ופרנק ריברי הטילו אימה על ההגנות בכל באירופה, ובאיירן מינכן נהנתה ממשחק אגפים נפלא. הקיץ שניהם נפרדו לשלום, ואלופת גרמניה לא הצליחה למצוא מחליפים. ריברי התראיין לכלי תקשורת מקומית והביע דאגה ממה שקורה: "באיירן צריכה איכות, היא חייבת להשקיע, אני קצת מודאג", אמר הקשר. דבריו מצטרפים לביקורת שהועברה בתקשורת הגרמנית בשבוע האחרון.


"זה קצת מעט מדי להגיע לעונה רק עם סרג' גנאברי וקינגסלי קומאן באגפים. הם שחקנים טובים אבל העונה היא ארוכה ומאתגרת ולפעמים אי אפשר להתחמק מפציעות", אמר והתייחס ללירוי סאנה: "הוא שחקן נהדר שיכול לתרום הרבה למועדון, לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל. אני מאוד סקרן לראות מה יקרה". ריברי נשאל מה יקרה אם הגרמני לא יצטרף וענה בחיוך: "אולי הם יתקשרו אליי שוב אם אין פיתרון אחר", והוסיף: "וברצינות, הפרק שלי בבאיירן מינכן כשחקן הסתיים בצורה פנטסטית בחודש מאי".



ריברי עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה. בחודש שעבר פורסם שהקשר קיבל הצעה מאנגליה. בינתיים הוא שומר על כושר ונוהג לרוץ בכל יום. לסיום התייחס הצרפתי לעתידו: "אני רוצה לקבל החלטה בתוך שבועיים. יש הרבה הצעות טובות מאירופה, אבל אני צריך לחשוב גם על המשפחה והילדים שלי. אם הייתי בבאיירן כל כך הרבה זמן, היא כבר הבית השני שלי וזה לא קל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי