דיווח: אולי הנס יעזוב את באיירן: "הפצצה עדיין לא הגיעה"

אולי הנס
אולי הנס | Gettyimages

ב"בילד" נכתב שהנשיא הנצחי שרק בדצמבר הבטיח את כהונתו עד 2022, ייפרד מהמועדון לאחר 40 שנה. מולר: "אין לי מידע ממקור ראשון". בקבוצה מרוצים לאחר ה-0:1 על מילאן: "המסע היה חמישה כוכבים". וגם: מה עם סאנה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
סוף עידן בבאיירן מינכן? "בילד", עיתון הספורט הגדול בגרמניה, דיווח כי אולי הנס (67), נשיא המועדון, לא ייקח באסיפה הקרובה ובכך יעזוב את המועדון לאחר תקופה בלתי נתפסת של 40 שנה. הנס קיבל את ההחלטה לאחרונה ויישאר כאוהד באיירן מינכן ללא שום מוערבות בקבוצה. מי שצפוי להיכנס לנעליו הגדולות הוא הרברט היינר, סגן נשיא הדירקטוריון הנוכחי ומנכ"ל אדידס לשעבר.


הנס היה שחקן עבר גדול כשבמהלך תשע עונות בבאיירן מינכן זכה שלוש פעמים ברציפות בגביע אירופה, וכן זכה במונדיאל עם נבחרת מערב גרמניה, אך הותיר חותם משמעותי אפילו יותר כנשיא. במהלך 40 שנותיו (1979-2019) לצד הפוגה קצרה לאחר שנכנס לכלא, הביא לשינוי הגדול ביותר של המועדון הבווארי. כשהתחיל את דרכו, במועדון היו בסה"כ עשרה עובדים והכנסות נמוכות. כיום, האלופה הנצחית של גרמניה מחזיקה בלא פחות מאלף עובדים ומגלגלת מיליונים.


בשנת 2014 נכנס הלס לכלא לאחר שהודה בהעלמת מס וריצה עונש של שנה וחצי. מייד עם תחילת החקירה הוא התפטר מיוזמתו מבאיירן, אך בהמשך חזר והתקבל בזרועות פתוחות על ידי המועדון והאוהדים. בשנה האחרונה הנס רמז על חוסר שביעות רצון לאחר שספג ביקורת קשה מאחד מחברי המועדון, והוא הגיב בזעם: "זו לא באיירן שאני מכיר". רק בדצמבר האחרון נבחר שוב פה אחד לכהן בתפקיד עד 2022.




במועדון התעלמו מהפרסומים ואין כרגע הודעה רשמית מצד באיירן מינכן, אך השחקנים שרויים בהלם. דויד אלאבה אמר: "קשה לדמיין את באיירן בלעדיו, אבל גם אם יעזוב – תמיד תהיה לו השפעה ענקית על המועדון". לאון גורצקה: "הוא היה הדבר הכי קבוע במועדון הזה. אני לא יכול להגיד יותר מזה. אני חושב שאני אחכה שהוא יבשר לנו על כך באופן אישי". תומאס מולר: "אין לי מידע ממקום ראשון". ג'ושוע קימיך סיכם: "עוד לא שמעתי על הפצצה הזו". 


בצל הפרסומים האלה, באיירן מינכן ניצחה 0:1 את מילאן במשחק ההכנה האחרון שלה בארה"ב, והיא עושה דרכה לגרמניה. המאמן ניקו קובאץ' אמר: "אפשר להגדיר את מסע המשחקים הזה כחמישה כוכבים". בנג'מין פאבר אמר על כובש השער: "גורצקה? הוא שחקן נהדר". הגרמני עצמו אמר: "אני חושב שאנחנו חוזרים הביתה בתחושה מעולה. לא שיפרנו רק את הכושר הגופני, היו לנו דקות של כדורגל טוב". בתקשורת הגרמנית משוכנעים שקובאץ' יזנח את ה-4:2:3:1 שאפיין את הקבוצה בעונה שעברה ויחזור ל-4:3:3.
 


אלופת גרמניה עדיין לא מוותרת על לירוי סאנה. קובאץ' אמר: "המועדון עושה כל מה שהוא יכול כדי להחתים שחקן גדול. הבוסים הראו תוכנית ברורה, אנחנו מאוד ממוקדמים. לירוי יודע מה יכול לקרות כאן, כששחקן עם כזו יכולת מגיעה לבאיירן. ההעברה אינה קלה אבל אנחנו עובדים קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי