אפנברג: "באיירן חסרה שחקנים לאימון", פרישיץ' עבר בדיקות

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alexandra Beier/Bongarts/Getty Images

כוכב העבר של הבווארים תוקף את הקבוצה של קובאץ': "הם חסרים לפחות חמישה כוכבים מנוסים, עברו הימים בהם שחקנים מייד". הקשר הקרואטי של אינטר מצטרף בהשאלה, גם מנדז'וקיץ' בתמונה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
בסוף השבוע תצא לדרך הבונדסליגה כשהאלופה באיירן מינכן תארח את הרטה ברלין (21:20, שידור ישיר בספורט1). הבווארים ספגו ביקורות רבות על כך שהתקשו לחזק את החלק הקדמי הקיץ. מי שהצטרף לביקורת הפעם הוא סטפן אפנברג, שחקן העבר של המועדון, שאמר: "הסגל של באיירן מינכן רזה מדיי".



אפנברג פירט: "יש בעיה גדולה לא רק לגבי המשחקים אלא אפילו לאימונים עצמם, משום שכדי שיהיו אפקטיביים אתה צריך 20-22 שחקנים ברמה גבוהה ביותר – וכמה שחקנים צעירים מבטיחים בנוסף. באיירן זקוקה לפחות לעוד חמישה שחקנים מנוסים בסגל והם חסרים".


הקושי לצרף שחקנים: "זה כבר לא המקרה בעבר שבאיירן מתקשרת והשחקנים מגיעים מייד. התחרות שונה לחלוטין היום, במיוחד ביחס לשכר המוצע באנגליה ובמקרים מסוימים גם בספרד, איטליה ואפילו בצרפת. באיירן כבר לא יכולה להוציא מהקופה מספיק כסף".




הגרמני משוכנע שהמצב בר תיקון, עדיין, אך לדבריו אין טעם לצרף את סאנה לאחר הפציעה: "החתמתו לא הגיונית עבור שני הצדדים. הייתי ממליץ לו להישאר בסיטי שם הוא מכיר את הרופאים, התהליך והסביבה מבפנים ומבחוץ, יהיה טוב עבורו להשתקם. באיירן צריכה שחקן אחר".


בינתיים בגרמניה דווח כי עסקת צירופו של איבן פרישיץ' מאינטר קרובה-קרובה לסיכום. הקראוטי כבר הגיע למתחם האימונים של הקבוצה ועובר בדיקות רפואיות בשעה זו כשהוא צפוי ולהתאמן בקבוצה כבר ביום רביעי. לפי "קיקר", הקשר הקרואטי, בו ניקו קובאץ' היה מעוניין כבר בשנה שעברה, יגיע בהשאלה לעונה אחת בתמורה לחמישה מיליון יורו, עם אופציית רכישה בגובה 25 מיליון יורו.


שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של באיירן הוא מריו מנדז'וקיץ', החלוץ בן ה-33 ששיחק בקבוצה בעונת הטרבל ושנתיים בסה"כ. קובאץ' מגדיר את בן ארצו כ"חייל נאמן" ובקרוב תעשה פנייה ליובנטוס כדי לצרפו.

 

מריו מנדז'וקיץ'. חייל נאמן (Tullio M. Puglia/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי