סיטי הודיעה: סאנה סובל מקרע ברצועה הצולבת וינותח

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Marc Atkins / Contributor

הקשר הגרמני שנפצע במגן הקהילה צפוי להיעדר מהמגרשים למעלה מחצי שנה מה שימנע את מעברו לבאיירן מינכן. במועדון הודיעו: "נספק לו את התמיכה המלאה, מאחלים לו החלמה מהירה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
לירוי סאנה היה אחד המלפפונים הלוהטים של חלון ההעברות הקיץ. באיירן מינכן חיזרה אחריו נמרצות וראתה בו היורש המושלם למלא את מקומם של אריאן רובן ופרנק ריברי ואף הייתה מוכנה לשלם עבורו מאה מיליון יורו. המאמן ניקו קובאץ' עורר את זעמם של האנגלים כשרמז בהתבטאויות שונות במסיבת העיתונאים שהעסקה קרובה לסיכום. השחקן עצמו אף עשה את הצעד וביקש לעזוב, אלא שבכדורגל הכל נזיל. ביום ראשון האחרון פתח הגרמני בהרכב במגן הקהילה, נפצע כבר לאחר 11 דקות. היום (חמישי) החששות התאמתו.


מנצ'סטר סיטי הודיעה הערב (חמישי) רשמית באתר המועדון כי השחקן סובל מקרע ברצועה הצולבת ויעבור ניתוח בקרוב. זמן ההיעדרות הוא למעלה מחצי שנה כך שבמקרה הטוב השחקן יוכל לחזור בחודש מרץ. "השחקן עבר בדיקות רפואיות לאורך כל השבוע ונעזרנו ברופא מומחה", נכתב בהודעה הרשמית, "מנצ'סטר סיטי תספק ללירוי את כל התמיכה והעזרה הדרושה לו, וכל מי שקשור למועדון מאחל לו החלמה מהירה ומלאה".


בגרמניה דווח כבר הבוקר, פה אחד ב"בילד" ו"קיקר", שאם הגרמני יסבול מפציעה ארוכת טווח – העסקה תיפול. כרגע, אף אחד בבאיירן מינכן לא הגיב לנושא. בעונה האחרונה שותף סאנה ב-47 משחקים בהם כבש 16 שערים ובישל עוד 18, אך לא הסתפק בכך. הוא התאכזב מכך שאיבד את מקומו בהרכב בצמד משחקי רבע גמר ליגת האלופות נגד טוטנהאם (שותף ל-7 דקת בלבד!) וחשש לאבד את מעמדו בנבחרת גרמניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי