בגרמניה החמיאו לדורטמונד: "פתחה את העונה בטירוף"

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | INA FASSBENDER/AFP/Getty Images

הצהובים-שחורים רשמו מול אאוגסבורג את ניצחונם הגבוה ביותר במחזור הפתיחה (1:5). המאמן פאברה: "העלינו את הקצב במחצית השנייה, חשוב שנשתפר קבוצתית וקולקטיבית". וגם: הקאמבק המרגש של הומלס וציון דרך של גצה

(גודל טקסט)
לאחר פחות מדקה נקלעה בורוסיה דורטמונד לפיגור נגד אאוגסבורג, אך לאף אחד מיושבי הזיגנאל אידונה פארק לא היה ספק שהצהובים-שחורים יחזרו. זה נגמר בניצחון מוחץ של 1:5 כלומר ניצחון הפתיחה הגבוה בתולדותיה, שמאפיל אפילו על ה-1:4 מול לייפציג בעונה שעברה. בגרמניה בטוחים שדורטמונד רעבה לכתר ואותתה על כוונותיה כבר במחזור הראשון. "דורטמונד התחילה את העונה בצורה סוערת", נכתב ב"בילד, "גם שער בזק לא הפריע לה. לאחר שינה עמוקה מצד ההגנה, ההתקפה התחילה לעבוד – פאקו אלקסר השווה כבר בדקה השלישית". ב"קיקר" נכתב: "דורטמונד היכתה בברק עם שלושה שערים בפתיחת המחצית השנייה. שלישיית החוד שלה לא נתנה ליריבה סיכוי".


פאקו אלקסר כבש צמד והמשיך ביכולת המעולה מהעונה שעברה. הספרדי הגיע ל-20 שערי ליגה ב-27 הופעות בלבד, והשווה בכך את שיאו של לוקה טוני במדי באיירן מינכן בעונת 2007/08. יחד עם השערים שכבש בגביע הגרמני  וכן בסופר קאפ נגד האלופה, לחלוץ יש כבר ארבעה שערים העונה.


לצד חגיגת השערים, את מרבית הכותרות תפס גם מאטס הומלס שחזר למגרש האהוב עליו לראשונה אחרי 1190 ימים וזכה למחיאות כאפיים סוערות מהקהל. "בבילד" הרחיבו על העניין כשבחרו את רגעי המחזור: "כמה אוהבים אותו שם". הבלם עצמו העלה פוסט קצר ברשתות חברתיות וכתב על רקע תמונה שלו חוגג עם חבריו בסיום המשחק: "הופעת בכורה טובה מאוד, זה הקאמבק שרציתי". כזכור, בסופר קאפ הגרמני בו ניצחה דורטמונד 0:2 הוא כלל לא שיחק. הומלס ניצח ב-11 מ-18 המאבקים שלו ונגע בכדור 119 פעמים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ein sehr schönes Comebackdebüt heute @bvb09

A post shared by Mats Hummels (@aussenrist15) on



המאמן לוסיאן פאברה סיכם: "הופתענו מהשער שספגנו לאחר 30 שניות, אבל שמרנו על רוגע, הצלחנו להשוות ולאחר מכן המשחק היה קל יותר כי העלנו את הקצב שלנו והיה לנו ברור שנכבוש. יש עדיין כמה דברים שנצטרך לעבוד עליהם. אנחנו רוצים להשתפר בכל יום. חשוב לי שהשחקנים יתקדמו גם באופן אינדיבידואלי וגם קולקטיבי".

 הקשר יוליאן וייגל אמר לאחר המשחק: "היינו צריכים להוביל עוד לפני המחצית אבל זה לא נורא. המשכנו להתמיד בדרך בה שיחקנו. זו הייתה התחלה נהדרת עבורנו ועבור הקהל שלנו". הקשר מריו גצה עלה מהספסל כדי לרשום את משחקו ה-200 במדי הצהובים-שחורים על רקע השמועות שלא בטוח שיאריך את חוזהו בקבוצה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי