באיירן מאיימת: אם טר שטגן יפתח, לא נשחרר שחקנים

מארק אנדרה טר שטגן, מנואל נוייר
טר שטגן ונוייר | JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images

נשיא האלופה, אולי הנס, סיפק הצהרה ברורה ל"בילד". בגרמניה מבינים שהמאבק בין השניים חמור מהיחסים העכורים בין קאן ולהאמן בתחילת העשור הקודם. המנהל המקצועי של המאנשפט: "זה אסור על פי חוקי פיפ"א

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
אם חשבתם שסאגת השוער הראשון בנבחרת גרמניה הגיעה לסיומה לאחר הקרב שמנהלים מארק אנדרה טר שטגן ומנואל נוייר דרך התקשורת – תחשבו שוב. גרמניה סוערת לאחר שאולי הנס, נשיא באיירן מינכן, התערב בסוגייה והציב אולטימטום: בראיון ל"בילד" אמר: "אם טר שטגן יפתח בשער – לא נשלח שחקנים לנבחרת".


בגרמניה מרגישים שהמתיחות בין השוערים מאפילה אפילו על היריבות בין אוליבר קאן ליינס להאמן בתחילת העשור הקודם. שוער ברצלונה, שפתח על הספסל כשגרמניה נכנעה 4:2 להולנד ובהמשך ניצחה 0:2 את צפון אירלנד, דיבר בפתיחות בראיון על כך שנעשה לו עוול, ונוייר, כזכור – לא נותר חייב ואמר שדבריו לא מכובדים ולא תורמים לרוח הקבוצתית. טר שטגן, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ב-2012, רשם מאז 22 משחקים בלבד, רובם כשנוייר היה פצוע לפרק זמן ארוך.


נשיא באיירן אמר ל"בילד: "לעולם לא נקבל את זה אם טר שטגן יהיה השוער הבכיר של הנבחרת. אם נבין שזה מה שהולך לקרות – לא נשלח שחקנים נוספים לנבחרת גרמניה.




בנבחרת מיהרו להגיב, כשהמנהל המקצועי אוליבר ביהרוף אמר: "אני ממש לא מודאג. נזכיר כי לפי כללי פיפ"א מועדון חייב לשלוח את השחקנים". היחסים בין קבוצת העל בגרמניה והנבחרת טעונים עוד מההחלטה של המאמן יואכים לב "לזרוק" מהסגל את תומאס מולר, ג'רום בואטנג ומאטס הומלס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי