אריק טן האח הכריז: "באיירן מינכן? אסיים את העונה באייאקס"

אריק טן האח
אריק טן האח | Gettyimages

המאמן, שמוזכר כאחד המועמדים המובילים לתפוס את מקומו של ניקו קובאץ' שפוטר, הדף את השמועות במסיבת העיתונאים בלונדון: "הראש שלי באמסטרדם"

(גודל טקסט)
אריק טן אח ניצל את מסיבת העיתונאים בלונדון לקראת המשחק מול צ'לסי הערב (שלישי ב-22:00) על מנת להצהיר באופן חד משמעי: "אני לא אעזוב את אייאקס במהלך העונה עבור אף קבוצה, גם לא עבור באיירן מינכן". כשנשאל האם גורמים מטעם הבווארים שוחחו איתו, המאמן בן ה-49 התחמק: "צפויה לנו התמודדות קשה מול יריבה חזקה והאנרגיה שלי ושל המועדון מכוונות אך ורק לשם".


טח האח, שאימן את קבוצה המילואים של הבווארים בין 2013 ל-2015, הסביר: "באיירן מינכן זה מועדון פנטסטי שנכנס לי ללב, אבל טוב לי באייאקס וזה המקום הנכון עבורי בשלב זה". בקיץ האחרון הוארך חוזהו של ההולנדי בקבוצה מאמסטרדם עד 2022, זאת לאחר שהוביל אותה אשתקד לזכייה בדאבל בלתי נשכח ואף היה רחוק שניות ספורות מהעפלה לגמר ליגת האלופות תוך כדי הצגת כדורגל מלהיב.


אחרי שניקו קובאץ' פוטר מאימון באיירן מינכן, טן האח, הידוע בסגנון המשחק ההתקפי שלו, הוזכר בימים האחרונים כאחד המועמדים המובילים לתפוס את מקומו. מארק אוברמארס, המנהל הספורטיבי של אייאקס, הצהיר בעבר כי הקבוצה לא תעמוד בדרכו של המאמן אם תגיע הצעה ראויה, אך נראה שאלופת גרמניה תצטרך למצוא פתרון זמני עד הקיץ ורק אז היא תוכל לחזור לאופציית טן האח.

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי