"מוריניו לא מתאים לאמן את באיירן. אלגרי יהיה נפלא"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Claudio Villa/Getty Images

קובאץ' נפרד מהשחקנים, הבווארים הבטיחו למנות מחליף תוך שלושה שבועות. לותר מתיאוס, שחקן העבר של המועדון, מנתח: "האופי שלו שונה מההתנהלות של המועדון". רומינגהה: "יש לנו שתי אפשרויות: לנצח או לנצח"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ניקו קובאץ' הגיע למתחם האימונים של באיירן מינכן כדי להיפרד מהמועדון יחד עם אחיו רוברט והודה לשחקנים על התקופה היפה. כעת, באיירן מינכן ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר נגד אולימפיאקוס במחזור הרביעי בליגת האלופות. על הקווים יעמוד כמובן המאמן הזמני הנסי פליק, שידריך את הקבוצה גם ב"קלאסיקר" נגד בורוסיה דורטמונד ביום שבת, אם כי במועדון הבטיחו כי תוך שלושה שבועות יוחתם מאמן חדש.

מנהל המועדון, קארל-היינץ רומינגה היה נחרץ ואמר: יש לפנינו שבוע מאוד חשוב עם שני משחקים חשובים. המטרה ברורה, האפשרויות הן כאלה: לנצח או לנצח". אין ספק שמה שיכול לשפר את מצב הרוח של באיירן הוא ניצחון על היריבה הגדולה. "אני חושב שפליקס הוא האיש הנכון כרגע", אמר רומינגהה. "אני, פליק והמנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' נקבל את ההחלטות".

בינתיים, בגרמניה ממשיכים לנתח את רשימת המועמדים לאימון המועדון. שחקן העבר לותר מתיאוס התראיין וסיפק את חוות דעתו. מתיאוס אמר: "אני משוכנע שבאיירן תמנה מאמן בעל שם גדול שיכול להוביל אותה לתארים. כל השמות שהוזכרו מעולים, אני יכול לדמיין את כולם בבאיירן". אולם, לאחר מכן הוא פסל את מועמדותו של ז'וזה מוריניו: "באיירן צריכה לשאול את עצמה מה היא רוצה מעצמה. מוריניו לא מתאים. אני מעריץ אותו ואת הישגיו בעבר, הוא ניצח בכל המועדונים, אבל אני חושב שהאופי שלו ודרך העבודה שלו לא מתאימים לבאיירן. אולי רק התקשורת תהיה מרוצה מכך, כי זה יהיה מרהיב". על ארסן ונגר אמר מתיאוס כי יש לו מספר יתרונות, יוכל לתקשר בקלות עם הנהלת המועדון ועם השחקנים הצרפתיים, אך מדובר בפתרון לטווח הקצר בלבד.


רומיגה. מסר ברור לשחקנים (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מתיאוס המשיך: "מאסימיליאנו אלגרי? אם באיירן לא מחפשת מאמן שמדבר גרמנית, הוא יהיה הפיתרון הכי מרגש עבורי. מאמן גדול שהצליח בצורה נפלאה ביובנטוס, ג'נטלמן ואיש כדורגל מהרמה הגבוהה ביותר. הוא גם מדבר איטלקית ויוכל לתקשר עם רומינגהה".  לגבי מאמנה של לייפציג, ראלף רגניק, טען: "הוא הוכיח לאחרונה בקבוצה שהוא יכול ליצור איזון מושלם בין הגנה והתקפה, סגנון הכדורגל שלו מוצלח".

אריק טן האח, כפי שפורסם, הסיר את מועמדותו מבאיירן והכריז שיסיים את העונה באייאקס. מתיאוס ישמח לראות את השידוך מתרחש בכל זאת: "אם חשוב לבוסים של המועדון שהמאמן יידבר את השפה שלנו – הוא צריך להיות הבחירה הראשונה. הקבוצה שלו משחקת נפלא, הוא הדיח את יובנטוס וריאל מדריד בליגת האלופות והיה קרוב להגיע לגמר. הוא מכיר את באיירן וזכה בתארים, הוא שילוב בין הווה לעתיד ועזר לשחקנים כמו פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט לצמוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי